Hejsa........ Jeg håber på at få noget hjælp i dette forum.........Jeg har forgæves forsøgt at finde et godt navn til en hjemmeside. Min store pasion/hobby er at dekorere negle i min fritid. Altså lakere og bagefter male/dekorere oven på både natur og kunstige negle. Jeg laver altså ikke kunstige negle, og ved ikke om det er noget jeg kommer til. Jeg håber i forstår hvad jeg laver:-) Jeg er lidt låst fast på ord som: nail art, klør, dronning, negle, tillægsord som colorful, smukke, delux osv, men det kan også være andet........... Jeg kan godt li ordspil, men jeg er ikke kreativ med ord, kun med negle Håber nogle af jer kreative mennesker kan hjælpe mig med et super navn, så jeg laaaangt om længe kan få lavet en hjemmeside til alle mine billeder af designs. Håber kan tage mit indlæg seriøst selv om det ikke er fancy som IT og meget andet:-) Held og lykke til jer derude som forsøger sig fuldtids.... Mvh Iben Fabrin
|
Nu har du jo et lidt specielt efternavn, så du kunne evt. bruge det fx fabrinnegle.dk ellers er det jo altid godt at domænet siger noget om hvad man finder derinde, så de ord du leger med er jo ganske rammende.
naildeco.dk
nailart.dk
kunstnegle.dk
art4nails.dk
finegle.dk (sammensat af fiNEgle)
luksusnegle.dk
luxusnegle.dk
alle ovenstående er ledige ;)
held og lykke
jesper