Hvilke bøger, ud over e-pusher og SEO-LEX vil du anbefale til en hvis viden er ret sparsom inden for det område... Altså nybegynder... Personligt har jeg bare lavet det uden at vide noget, men vil da meget gerne vide hvad jeg laver eller skal lave... Indtil jeg kan betale mig fra at få det lavet
Hvilke bøger, ud over e-pusher og SEO-LEX vil du anbefale til en hvis viden er ret sparsom inden for det område... Altså nybegynder... Personligt har jeg bare lavet det uden at vide noget, men vil da meget gerne vide hvad jeg laver eller skal lave... Indtil jeg kan betale mig fra at få det lavet
troede bare den var på et lidt for højt niveau til at lægge ud med.
En stor del af bogen er skam ikke spor avanceret - men derimod helt grundlæggende. Men da det jo er en stor bog er der også plads til de mere avancerede ting. Dem kan man så dykke ned i når man føler sig klar til det :)
Af andre gode bøger kan jeg anbefale Shari Thurows Search Visibility (jeg læste teknisk korrektur på den første version), Bill Hunts Search Engine Marketing Inc og The Art of SEO. Der er mange flere gode bøger - men de tre er i hvert fald gode at starte med - og alle skrevet af mine gode venner, som jeg kan stå 100% inde for :)
Fedt ser ud til at jeg er meget godt dækket ind vedr. SEO, har idag fået de to bedst bedømte iflg. Jacob (dog i light versioner) ... Det tyder godt for mig det her, det er en god start på merviden