Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Artikel fra Comon

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg går ud fra det er http://www.startguiden.dk/Raadgiverdatabase der er tale om?

Jeg kan ikke sige hvorfor iværksættere ikke benytter den, men der i mod kan jeg sige at vi har benyttet den med stor tilfredshed - vi fandt en fin revisor via databasen.
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :
det er netop den der er tale om :)

Jeg har også selv benyttet den, men må ærlig indrømme dem jeg kontaktede fik aldrig at vide det var via startguiden. Jeg tror også dette har noget at gøre med hvorfor man føler den ikke blev brugt.

Sune fortalte du din revisor du havde fundet ham via startguiden?
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu var det min makker der tog den indledende kontakt så der må jeg lige være dig svar skyldig :) jeg tvivler dog på at han har gjort opmærksom på det.
Tilmeldt 8. Jun 05
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 10/3/2005 7:03:15 PM Forfatter: Martin Tygsen det er netop den der er tale om :) Jeg har også selv benyttet den, men må ærlig indrømme dem jeg kontaktede fik aldrig at vide det var via startguiden. Jeg tror også dette har noget at gøre med hvorfor man føler den ikke blev brugt. Sune fortalte du din revisor du havde fundet ham via startguiden?

Ja men Martin, det er Marketing pkt. 1.  "Feedback".  På et tidspunkt tidlige i samtalen med en nu kunde skul man spørge "Så, hvordan har du hørt om os?"  Det er vigtig for at dommer mans markedsføring og også at sende en tak brev/e-mail/flaske vin til en som har anbefalet en nye kunde.fficeffice" />

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Som udgangspunkt synes jeg at startguiden.dk er OK. Jeg har gjort brug af værktøjskassen, hvor der er gode templates til diverse dokumenter. Men finde rådgivere og leverandører der, det ville jeg nok aldrig.

Jeg har kontor i et kontorhus hvor der er forskellige typer virksomheder - lige fra revisorer til AF (hvis det skulle gå helt galt). Vi hjælper generelt hinanden, og vi tipper hinanden om gode leverandører og rådgivere. Derfor er mit behov for at finde den slags begrænset. Jeg tror faktisk også at jeg ville spørge på Amino før jeg begyndte at kontakte forskellige leverandører.
 
Jeg tror også at der er mange andre der gør som jeg - altså at spørge rundt i sit netværk - før de søger leverandører på portaler som startguiden. Det er jo lidt en skam at ingen/få bruger den del af startguiden, for man må formode at de leverandører og rådgiverer der er registreret på siden er mere iværksætter-venlige end gennemsnittet.
 
mvh Carsten
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Andy - ja er helt enig.

Carsten - har selv brugt startguiden meget, både til deres værktøjer, men også den service hvor man kan stille online gratis spørgsmål der besvares inden 24 timer.

Derudover er det en af de sider jeg altid henviser til hvis nogle snakker om at starte op, nu er jeg så også begyndt at henvise til amino :)

Derfor forstår jeg ikke helt hvorfor startguidens database med rådgivere skulle være en fiasko.

Jeg tror bare ikke man har formået at måle den effekt det har givet.
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)