Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fuck teleselskaber - lad os lave vores eget

Side 2 ud af 5 (44 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 2. Aug 09
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Har hørt at det er lønsomt for en virksomhed med 500 ansatte at have deres eget selskab.

Så kan det vel også lade sig gøre for en flok iværksættere og erhvervsfolk.

Nå man først har betalt leje af net, bestemmer man selv prisen minutpris osv.

Jeg vil selvfølgelig undersøge tingene grundigt først!

Vi skal jo heller ikke tjene noget, da alle jo er andelshavere.

Jeg har oprettet e-mail: teleselskab@northernnetwork.dk

•  Firma
  • Navn

Så snart jeg har 100 som er interesseret, laver jeg forretningsplan.

Fra Nørresundby (Aalborg)
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 16:08

Hej Mark.

En rigtig spændende tanke. Jeg følger lige med i debatten, men jeg er helt sikkert med, hvis det kan realiseres.

Med venlig hilsen

Torben

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:09

Nicolaj:

Mange spillere, men få ejere Smile

Enig, og det fortæller vel os alt om, hvorfor markedet ik er attraktivt...

Alle segmenter er fuldt ud booket!!!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:17

Telmore er da ejet af TDC eller ?

Jeg har iøvrigt TDC efter at have prøvet mange andre, men hos TDC ved jeg dog, hvad jeg betaler for. Hos andre er det et hav af skjulte gebyrer, endda gebyrer for ikke at bruge telefonen No

TDC er i hvert fald for mig det billigste i længden.

Hilsen

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 22:34

Vi har 3 og det er vi rigtig glade for det er det eneste der fungere for os. i må sige til hvis vi vil snakke med vores "dame" hos 3 hun er sku rigtig skarp når det kommer til pris og kvalitet

Vi har lige ligget med TDC og sloges i 3 måneder ang internet til et nyt kontor hvor de ikke mente at det var kablet :) jeg forklaret flere gange at det var det og sendte billed men intet skete der så kom der endelig en teknikker ud efter 3 måneder også siger han sku til mig hvorfor har du ikke bare sagt at der var kabel her Super Angry

Men jo tonny TDC ejer Telmore og Telmore ejer M1 Smile

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Skrevet kl. 22:41

Og telenor ejer Bibob og Cbb Smile

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 296
Fra  boxs.dk Skrevet kl. 22:45

Martin :

Og telenor ejer Bibob og Cbb Smile

Hov.. Har Frank solgt buikken igen??

Jeg kan varmt anbefale Bibob. Det virker og jeg har ikke kunnet finde en bedre pris. (Har dog heller ikke særligt stort forbrug)

Tag på Photoshop kursus i Vejle

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Skrevet kl. 22:51

6. maj 2009: Telenor køber BiBoB

BiBoB blev igår den 5. maj opkøbt af Telenor. BiBoB fortsætter som selvstændigt brand og får Sonofons wholesalesdirektør, Allan Koch, som adm. direktør. Købet får hverken betydning for BiBoBs kunder eller medarbejdere, og kunderne vil således fortsat få gode produkter til konkurrencedygtige priser. BiBoB drives videre i samme ånd som hidtil, til glæde for alle
Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Skrevet kl. 22:54

Derfor skal man ikke have TDC

TDC forsøger at kvæle konkurrent med grov chikane.

Det delvist TDC-ejede selskab Unotel, tager nu helt nye midler i brug i den skrappe

konkurrence indenfor mobilselskaber. Selskabet lukker simpelthen for kunder der

ringer for meget til BiBoB. Det er chikane og miskreditering. Det får nu et retsligt

efterspil, siger BiBoBs adm.direktør Frank Rasmussen.

”Vi opfatter det som grov miskreditering af vores selskab, at kunder skal straffes hvis de

ringer for meget til nogle af vores kunder, og vel at mærke kun vores. Når man lancerer et

produkt der henvender sig til private der ringer meget, må man forvente at dette forbrug er

centreret om nogle få modtagere, kærester og familie, og så er det efter vores opfattelse i

strid med markedsføringsloven og telelovgivningen når man lukker kunderne fordi de

bruger tilbuddet efter hensigten. Nemlig at ringe billigt til nogle bestemte modtagere”

fortsætter Frank Rasmussen.

Unotel/TDC har forsøgt at dække over manøvren ved at lade et andet firma lægge navn til,

Happii Mobil. Det mange kunder overser, er at de faktisk slet ikke er kunder hos Happii

Mobil, men derimod kunder hos CompanyMobile, der blot er et binavn for det delvist TDC

ejede Unotel.

Unotel har en service provider aftale med TDC, og det er da også TDC der finansierer det

seneste tiltag ved at give massiv ”markedsføringsstøtte” til Unotel, helt uden om de

normale service provider aftaler, hvormed de igen har sat IT- & Telestyrelsen skakmat.

-- FORTSÆTTES PÅ SIDE 2 --

Mårkærvej 13 F 2630 Taastrup Denmark

CVR.nr. DK28134746 Roskilde Bank 6160 4308249

Tel: +45 43 55 55 55 Fax: +45 43 55 55 01 E-mail: info@BiBoB.dk www.BiBoB.dk

-- FORTSAT FRA SIDE 1 --

”Det er muligt TDC ønsker at varme op til at få flest mulige kunder inden kapitalfondene

sælger selskabet videre, men det er uhørt at de er begyndt at bruge så grove metoder. I

den pågældende sag bruger TDC bevidst en 3 part til at lægge navn til, men ejerforholdet

af kunden og den juridiske part er og bliver det delvist TDC-ejede Unotel” siger Frank

Rasmussen.

”Når de lukker for kunder der ringer specielt meget til BiBoB, hænger det muligvis sammen

med vi kører en kampagne, hvor vi deler noget af den avance vi har når vi bliver tilringet af

kunder fra andre selskaber. Det er en avance alle selskaber har, og vi har så valgt at øge

konkurrencen, også på dette område, og tilbyder vores kunder en kontant bonus baseret

på hvor meget der ringes til dem. Vi vil ikke dikteres af andre selskaber hvad vi må tilbyde

vores kunder”.

”Alle selskaber burde have friheden til at sætte egne kommercielle vilkår, og må også selv

tage ansvaret for disse. At tage kunderne som gidsler og lukke deres telefoner fordi de

ringer for meget til et enkelt bestemt selskab er ikke blot grov chikane, men miskrediterer

efter vores opfattelse også BiBoB og vores kunder.

”Vi må nu overveje at indlede retslige skridt imod denne chikane, men vi sætter samtidig

vores tillid til at det politiske system nu tager affære, og får gjort op med denne helt

urimelige praksis fra TDCs side, hvor man på den ene side har en service provider aftale,

der skal stille alle lige, og på den anden side bruger markedsføringsstøtte og ufine tricks til

at kvæle små succesrige konkurrenter. Vi har forståelse for at kapitalfondene gerne vil

presse citronen, men der må simpelthen være grænser for hvad de kan tillade sig” slutter

Frank Rasmussen.

--- SLUT ---

Redaktionen kan kontakte Frank Rasmussen på (+45) 43 55 55 55 eller

fr@BiBoB.dk

for yderligere information.

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 296
Fra  boxs.dk Skrevet kl. 22:56

Martin :

6. maj 2009: Telenor køber BiBoB

BiBoB blev igår den 5. maj opkøbt af Telenor. BiBoB fortsætter som selvstændigt brand og får Sonofons wholesalesdirektør, Allan Koch, som adm. direktør. Købet får hverken betydning for BiBoBs kunder eller medarbejdere, og kunderne vil således fortsat få gode produkter til konkurrencedygtige priser. BiBoB drives videre i samme ånd som hidtil, til glæde for alle

Idea Og så var den vist ikke længere

Tag på Photoshop kursus i Vejle

Side 2 ud af 5 (44 indlæg)