Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fuck teleselskaber - lad os lave vores eget

Side 1 ud af 5 (44 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 2. Aug 09
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Har igen igen haft en dårlig oplevelse med TDC - Super Angry

Har haft et ekstra mobilt bredbånd i virksomheden (5 Mbit) til 299,- pr. måned + moms. Har flere gange forsøgt at få prisen ned, da vi ikke brugte det. Det kunne ikke lade sig gøre. Nu har jeg så opsagt abonnementet idag, men så tilbød TDC mig pludselig abonnementet til 49,- pr. måned! GAB GAB GAB.

Jeg er så træt af teleselskaber! Deres dårlige service osv.

Jeg har hørt at man for omkring 100.000,- kan danne sit eget teleselskab, og fik den idé at lave et teleselskab for iværksættere og erhvervsfolk. Vi kunne danne et andelsselskab, priser så det lige køre rundt og overskudsdeling jf. andelstanken.

Jeg har igennem mit netværk kontakt til Frank Rasmussen (Telmore, Bibob) Han kan sikkert være behjælpelig.

Er der nogen som er med på tanken/ideen?

Jeg vil senere idag oprette en mailadresse til interesserede, således at konceptet kan udfærdiges og distribueret.

Med venlig hilsen Marc Nökel

Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:44

Hvis det kan organiseres lyder det bestemt som en ide.

Mads

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 13:49

Hej Marc.

TDC har den bedste retention afdeling af alle teleselskaber.

Dette betyder, at ønsker du at opsige en af dine produkter hos dem, kan de tilbyde dig et produkt tilsvarende til en pris på langt under 100% af det du allerede nu giver, dette skyldes at det MEGET bedre kan betale sig for dem at beholde markedsandele end at miste dig som kunde.

Derfor hvis man ringer til dem og siger du har fået et tilbud fra en anden virksomhed, går de glædeligt ned i pris, dette gælder forresten især også yousee.

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:50

Konkurrencen er virkelig stor på det område, så jeg tror det bliver rigtig svært for Jer.

Hvis du har en mobil bredbåndsforbindelse du ikke bruger så ofte, så ville jeg vælge EazyInternet Freedom fra 3 Mobil til 49 kr./md.(inkl. 50MB), hvor du betaler 1 kr. pr. MB, dog max. 399 kr./md. Det er den hurtigste forbindelse hos 3 Mobil, op til 16 Mbil/s.

Rettelse:

Det hedder EazyInternet Professsional Flex som erhverv og koster 39,20 kr. + moms/md.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 13:51
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Patrick:
... kan de tilbyde dig et produkt tilsvarende til en pris på langt under 100% af det du allerede nu giver ...

Hm... så skal jeg da i gang med TDC, hvis jeg kan få penge for at være abonnent Skype-Smile

Fra København
Tilmeldt 2. Aug 09
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 13:54

Hej Patrick

Ja det har jeg fundet ud af! Men hvor det dog trættende... Har haft TDC i mine virksomheder i snart 10 år, det eneste tidspunkt de er på mærkerne, er hvis man vil opsige sit abonnement. Jeg synes det er belastende.

Mvh. Marc Nökel

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:56

Tvivler på at den branche er lønsom, som lille spiller...

Det var noget andet før Telmore tiden, og før der kom en masse spillere... Idag er der jo overflod af selskaber, med diverse uigennemskuelig tilbud og services...

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 13:57

Giver jeg dig fuldkommen ret i :)

Men sådan fungerer det desværre altid i denne verden.. TDC er endda en af de virksomheder som ikke ringer ud og tilbyder nye abonnementer til deres kunder selvom der er nyere der er billigere (Selvom dette er et lovkrav)

hehe. jeg de 100% var nok rimelig meget hehe :)

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:57

Fashion-Seller:

Tvivler på at den branche er lønsom, som lille spiller...

Det var noget andet før Telmore tiden, og før der kom en masse spillere... Idag er der jo overflod af selskaber, med diverse uigennemskuelig tilbud og services...

Mange spillere, men få ejere Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 14:07

Nicolaj:

Mange spillere, men få ejere Smile

Kunne ikke siges bedre :P

Side 1 ud af 5 (44 indlæg)