Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fuck teleselskaber - lad os lave vores eget

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:
TDC har ejet Unotel siden 2009 og købte allerede i 2007 20% af aktierne. Med de nye sammenlægninger Onfone/YouSee og M1/Fullrate tror jeg ikke TDC vil fokusere ret meget på Unotel fremadrettet. Jeg spår at der ikke længere er noget der hedder Unotel om et år, hvor både Unotel og white label selskaberne sikkert er kørt ind under Telmore.

Faktisk er ADSL kunderne hos Telmore overdraget til Fullrate, så det giver nok mere mening at Unotel bliver en del af Fullrate, men det ved TDC bedst

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:51

Henrik Nielsen:

Nicolaj Thomasen:
TDC har ejet Unotel siden 2009 og købte allerede i 2007 20% af aktierne. Med de nye sammenlægninger Onfone/YouSee og M1/Fullrate tror jeg ikke TDC vil fokusere ret meget på Unotel fremadrettet. Jeg spår at der ikke længere er noget der hedder Unotel om et år, hvor både Unotel og white label selskaberne sikkert er kørt ind under Telmore.

Faktisk er ADSL kunderne hos Telmore overdraget til Fullrate, så det giver nok mere mening at Unotel bliver en del af Fullrate, men det ved TDC bedst

Det kan sagtens være at du får ret, dog tror jeg det er begrænset hvor mange ADSL kunder der er hos Unotel. Men det bliver sandsynligvis 1 af de 2, da det nye Onfone henvender sig til et andet segment med lidt højere priser og flere inkluderede produkter som musik og tv.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 01:04

Bare lige mit beskedne input, men der mangler i min optik 4G Internet med flatrate abb..  At 4G dækningen så på nuværende tidspunkt er dårlig til slemt dårlig er noget andet..

Redundant Flatrate 4G - 2 simkort - 2 udbydere - 1 usb modem ..  Nogen gange dobbelt 4g hastighed og aldrig helt uden net..  Smile

Tilmeldt 2. Mar 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:05

Hej

jer er på Big Smile

Hilsen Koami 

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)