jeg kan godt hjælpe dig med lidt logo og grafik men ikke website, og lidt fotografering, men ikke partnerskab, da jeg i pt har travlt med et andet projekt men lidt grafisk kan jeg hjælpe med
Hej
Ellers lidt af et projekt du har gang i der :).
Jeg sidder lidt og tænker på om ikke det ville være bedere/nemmere/billigere at starte op med web delen og når den er en succes, så tilknyt et "live" magasin?.
Mvh
anders
Hvis jeg starter op med webdelen først, vil der være en ret lang periode hvor jeg skal kæmpe mig ind på markedet ( billigere, ja - men i længden ikke den rette måde.. )
Magasinet bringer mig/os ind på markedet lige med det samme, da segmentet der målrettes primært mod ikke er i fokus andre steder/magasiner. Segmentet der målrettes imod, er desuden high profile for vores annoncører. De er også købestærke.
Du skriver at du ikke behøver en investor, da finansiering kommer igennem annoncer, og kassekredit.
Ud over tilført kapital, bidrager én investor ofte med kompetencer, erfaring og en aktiv indsats, som kan være svært at få andre steder. Og I fællesskab kan man ofte nå længere end man eller kunde uden investoren.
Prøv at se på www.virksomhedsguide.net/kapital.html