Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges til nyt fitnessmagasin.

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad med at lave en blog om emmet hvor du skriver om fitness træning mode, vidste du viser du er en god skribent skal det hele nok komme gratis hen ad vejen ., folk henvender af sig selv.

Jeg ved selv hvor enkelte det er , med det kræver selvfølgelige også en viden om emmet , f.eks. jeg begyndte at svømme som 5 årig og begyndte at løbe træne som 11 årig har været med til DM i løb især landvejs løb 10 km med også andre distancer , derved har man en unik viden , vidste du også har trænet en del før og læst en del emmet , er det rimeligt nemt  at skrive om dette herYes

Det er en del nemmer at skabe kontakt vidste du viser du har en unikt viden om emmet , de flest ønsker en super seriøs samarbejdes partner Yes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 25. Oct 08
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 20:35

Hej Thor,

investor er ikke helt udelukket. Men det er ikke den vej jeg starter. Hvis der sidder nogle investore derude, må de da gerne skrive. Pt lægger jeg min energi andetsteds. Men tak for ordene.

Tilmeldt 25. Oct 08
Skrevet kl. 20:40

Hej Michael,

det med bloggen er en god ide - det er der bare også 100 andre der mener. Jeg ønsker ikke at sidde og blogge, men iværksætte et magasin der indeholder så mange ting som ikke kan blogges.

Egentlig var det også min ide at starte med en blog, men så ville jeg bare være en fisk i det store hav. Så det droppede jeg. Nu koncentrere jeg mig om magasinet i stedet.

Tilmeldt 25. Oct 08
Skrevet kl. 17:18

Hej alle,

søger stadigvæk en eller flere partnere til mit spændende projekt.

Dem jeg kom i kontakt med ved sidste søgning viste sig at være alt for useriøse.

Skriv endelig!!!

Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:31

Jeg synes at det lyder rigtigt spændende, men jeg har et par spørgsmål.....

- Hvad er dit fulde navn? Er du inde i træningsverdenen og medlem af DBFF eksempelvis?
- Har du stillet op til fitness/bodybuilding konkurrencer eller hvor har du din viden fra? 

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej

Som andre har skrevet er det noget af et projekt du er på vej ud i, og nok større end du regner med.

For en del år siden var jeg med til at stifte DK´s hurtigst voksende PC magasin og der startede oplaget omkring 15.000 og sluttede omkring 30.000 såvidt jeg husker inden det blev solgt til AudioMedia.

For at lave dette havde vi 1½ grafiker, 5 freelanceskribenter, en direktør som også fungerede som annoncesælger og så mig som financier. Der skulle mange penge på bordet. Jeg ved godt det er et andet segment, men fitnessverdenen har jeg kendskab til, da jeg er uddannet cycling instruktør og har undervist i daværende Form & Fitness og senere SATS.

Projektet du vil i gang med kræver minimum 500.000 i kapital, med mindre du er gode venner med en trykker der vil give dig meget lang kredit. Det kan godt lade sig gøre at finde. Den største udfordring er annoncørerne, og som andre skriver, så går annoncørerne mere og mere efter hurtigere resultater via branding på nettet, frem for branding via magasiner.

Jeg vil så også sige, at folk tager "i Form" ganske seriøst, og jeg er derfor ikke enig med dig i, at der ikke findes konkurrenter, det er muligt der ikke er gratis konkurrenter, men det er der helt sikkert en årsag til.

Det der dog springer mest i øjnene, er den manglende forståelse som jeg synes du udviser for de gode forslag der gives her i tråden. Det er som det skrives meget billigere at starte en online del om og som udemærket kan startes som en blog, men vil nok være at foretrække som en portal med forum m.m..

Det er 100 gange lettere at få finansieret et magasin offline efter du bevist dit værd online, og der er langt større sandsynlighed for at konkurrenterne tager dig mere seriøst og hurtigere kommer med overtagelsesbud. Med et magasin kan de sætte sig tilbage og vente på du lukker.

Og hvorfor det?

Jo fordi magasin verdenen ikke ligefrem er i fremgang, og det er ikke via magasiner man plejer sine sociale netværk. Jeg tror det er meget meget få der gider læse et magasin de får gratis i træningscenteret, kontra det at have en online mulighed hvor man også kan have personlige træningskalendre og programmer, samt hvis man går hele vejen kan oploade sine pulstider til og så lade disse være synlige på ens profil.

Summasummarum:

Du skal ikke regne med at finde nogen partnere der er interesseret i at løbe risikoen, og lad mig sige med det samme, at hvis ikke du har et centralt sted hvor der er mødepligt og arbejde der skal udføres på et magasin, så kommer du nok aldrig igang.

Det er ikke for at afspore dig, men jeg synes bare ikke du er lydhør overfor de gode argumenter der taler imod din idé.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 25. Oct 08
Skrevet kl. 20:42

Tak for dit svar Lagersalg123. Meget konstruktivt!

Jeg arbejder også på min plan B, som er at starte projektet op i "mindre målestok".

Jeg søger dog stadigvæk partnere, gerne med forstand på it/hjemmeside, da jeg er blank der.

Min plan B går sådan nogenlunde ud på at få lavet et reduceret magasin med måske 20 sider, i et billigt tryk. Indholdet her vil være det vigtigste. Få et par annoncer i ( indtjeningen her er ikke det vigtige, men bare det at jeg får nogle annoncer i er vigtigt ). Et mindre oplag der vil blive delt ud i de største fitnesscentre i DK. Det syntes jeg selv er det første skridt at tage.

Det helt store minus for mig er at webforum/miljø mangler. ( måske bare få en standard blogside leveret til at starte med? ) ( nogle sponsoreConfused ? )

Nogle gode råd? links?

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 20:53

Hej Børge.

Tak et kik på www.blogbusiness.dk. Siden er lavet af en dame der lever af at blogge, hun driver siderne babybusiness.dk og juniorbusiness.dk. Prøv  at søg lidt inspiration der.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:02

Børge:
Min plan B går sådan nogenlunde ud på at få lavet et reduceret magasin med måske 20 sider, i et billigt tryk. Indholdet her vil være det vigtigste.

Det er nok lige lidt nok. Tror ikke du skal lave det mindre end 32 sider. Du kan tage fat i dem her og høre prisen på dette:

www.lassenoffset.dk

De ved hvordan tingene skal laves, og få en pris hvor du leverer alt materiale klar til tryk.

Men inden du begynder med at lave for meget, så find ud af om fitnesskæderne vil have dit magasin liggende og eventuelt om det kan uddeles i Sportsmaster butikkerne.

Når du har ok for at de synes det er en god idé, så ¨gå videre med beregningerne og når du er på plads skal du sørge for at få tingene på skrift af de rigtige fra kæderne og SportMaster. Derefter er det nemmere at sælge annoncer til magasinet og sørg for at lave annonceprisen i forhold til hvad markedet kan bære og ikke for billigt.

Det er nemmere at give rabatter end at hæve prisen og der er også årsaftaler og mediebureau provision at tage hensyn til.

Du kan eventuelt kontakte nogle af de store og spørge ind til prisniveauet. Men at gå ud fra en pris der er 15% mindre end iForm er nok ikke helt ved siden af, og det giver rigeligt plads til opstartsrabatter.

Men det vigtigste er, at det hele er konceptueret og klart inden du henvender dig nogen steder (bortset fra trykkeren) da der ikke må være nogen "slinger i valsen" når du er klar til at introducere produktet til markedet...

Køb ren argan olie her

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)