Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør søges

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 6. Jun 07
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har behov for at komme i kontakt med en dygtig programmør til at hjælpe mig med min online idé. Er der nogen, der har forslag? En har foreslået mig at finde én i Indien. Er der nogen, der har erfaring med det? Er de dygtige "nok"? Hvordan er kommunikationen? osv. Håber på, at nogen vil dele sine erfaringer!

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 12:37

Det er jo svært at sige om man er dygtig nok, når du ikke uddybere mere end dette.

Du bliver nok nød til at tilføje lidt ekstra beskrivelse af projektet :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:54

Hej,

Du er meget velkommen til at ringe til mig på 6060 2066 - jeg kan garanteret hjælpe dig med din idé.

Angående indere - så har jeg været ind over et par projekter som trak på udenlandsk arbejdskraft, også fra Indien - og teknisk manglede der ikke noget umiddelbart, men meget gik desværre tabt i oversættelsen - så at sige. Om ikke andet er det min erfaring, jeg er sikker på der er mange der har rigtig positive oplevelser.

MVH Kim

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 13:52

Hej Hester

Vi vil da meget gerne ligge billet ind, så hvis du er interesseret i et samarbejde så send en mail til mig med lidt flere detaljer omkring dit projekt. Medhensyn til kommunikation forgår det via Skype og på engelsk.

Ser frem til at høre nærmere fra dig.

Med venlig hilsen

Lars

Lars@indosoft.dk
www.IndoSoft.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 18. Feb 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:31

Hej ..

Vi tog 2 freelance programmører ind fra Indien til udvikling af nogle magento moduler. For at sige det pænt, så var det bestemt ikke en succes. Selv om de var dygtige, var kommunikationen helt væk. Hver gang man troede de havde forstået opgaven, så udviklede de noget helt andet.

Hvis jeg var dig, vil jeg søge dansk arbejdskraft. Det koster mere, men er langt bedre!

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 20:52

Hej Hester

Umiddelbart ville jeg tro, at den afgørende faktor for dit outsourcing projekt bliver en succes, er om du er dygtigt nok i langt højere grad, end om de er dygtige nok.

Hvis du selv har deltaget i en del it-projekter som udvikler, projekterleder, kunde etc. og synes du har godt styr på det.  Så tror jeg chancerne for at du kan få succes, med et outsourcing projekt er rigtigt høje. Ellers er jeg bange for at dine odds er relativt dårlige.

It-udvikling er svært, 1/4 del af alle projekter bliver stoppet inden de er færdige. Som selvom du bruger dyre danske konsulenter, er det på ingen måde sikkert, at du når i mål. Men det er helt sikkert at hvis du samtidigt med projektet, skal navigerer kulturelle forskelle og ulempen ved et at kunne mødes face-to-face, så bliver det ikke nemmere!

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 20:56

Lundsby:
It-udvikling er svært, 1/4 del af alle projekter bliver stoppet inden de er færdige.

Hej Lundsby.

Jeg sidder og bliver helt nysgerrig - hvor kommer det tal dog fra? (1/4 del)

Ikke at det kommer bag på mig at det skulle være en fjerdedel, men nærmere hvordan hulen du kan vide det.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:07

Hej Jørgen

Det er fra The Chaos Report af Standish Instituttet.
Som jeg ser den, er den faktisk nået optimistisk, idet den ikke måler på kvalitet og hvorvidt forretningsmålet indfries.
Hvis man målte på hvor mange procent af projekter, der ikke opnåede de opstillede forretningsmål, så ville tallet nok være meget højere!

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 08:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mads Møller:

Hej ..

Vi tog 2 freelance programmører ind fra Indien til udvikling af nogle magento moduler. For at sige det pænt, så var det bestemt ikke en succes. Selv om de var dygtige, var kommunikationen helt væk. Hver gang man troede de havde forstået opgaven, så udviklede de noget helt andet.

Hvis jeg var dig, vil jeg søge dansk arbejdskraft. Det koster mere, men er langt bedre!

Som Lundsby siger, ville jeg nu nok også kigge lidt ind ad. Det er rigtigt svært at outsource, men vi gør det fx hos Get A Shop

Vi bruger så heller ikke indere, som jeg også før har haft bøvl med. Vi har også outsourcet udviklingen af et Magento -> e-conomic modul, så også mere tekniske projekter kan lade sig gøre.

Tilmeldt 22. Feb 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:50

Well :-)

du er jo nok nødt til evt. at komme lidt ind på hvad din online ide er før en evt. programmør ved om han hun kan hjælpe dig :-)

er det en opsætning af en shop eller blot et koncept eller ?

mvh

Jks

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)