Hej Hester Jeg bruger dagligt indiske programmøre og har gjort det igennem det sidste år, jeg har gjort mig en masse erfaringer i løbet af den tid og dem vil jeg gerne dele med dig, så du er bedre stillet til at træffe dit valg. Du er velkommen til at kontakte mig på +45 31 73 60 00. |
Hej
Jeg har selv et udviklingshus i indien. Jeg skal ærligt indrømme at hvis dit projekt skal blive til en success kræver det at du i ekstremt høj grad laver en super kravspecifikation hvor der på intet tidspunkt er overladt noget til tilfældighederne. Er der det bliver resultatet ikke som forventet.
Jeg har gennem de sidste 2 år kæmpet med at få afstemt forventningerne mellem kunden og udviklere. Mit forslag til dig er også at prøve at finde en udvikler i danmark der kan lave "version 1" sammen med dig og så outsource version 2 da du der har en rimelig god idé om hvad du ønsker.
Jeg ønsker ikke selv at sælge dig mine udviklere men hvis du har lyst til nogle gratis tips til at skire dig hvis du beslutter dig for at benytte arbejdskraft i udlandet er du meget velkommen til at kontakte mig.
Med venlig hilsen
Peter Rasmussen