Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør søges

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hester

Jeg bruger dagligt indiske programmøre og har gjort det igennem det sidste år, jeg har gjort mig en masse erfaringer i løbet af den tid og dem vil jeg gerne dele med dig, så du er bedre stillet til at træffe dit valg.

Du er velkommen til at kontakte mig på +45 31 73 60 00.

Tilmeldt 12. Feb 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:17

Hej

Jeg har selv et udviklingshus i indien. Jeg skal ærligt indrømme at hvis dit projekt skal blive til en success kræver det at du i ekstremt høj grad laver en super kravspecifikation hvor der på intet tidspunkt er overladt noget til tilfældighederne. Er der det bliver resultatet ikke som forventet.

Jeg har gennem de sidste 2 år kæmpet med at få afstemt forventningerne mellem kunden og udviklere. Mit forslag til dig er også at prøve at finde en udvikler i danmark der kan lave "version 1" sammen med dig og så outsource version 2 da du der har en rimelig god idé om hvad du ønsker.

Jeg ønsker ikke selv at sælge dig mine udviklere men hvis du har lyst til nogle gratis tips til at skire dig hvis du beslutter dig for at benytte arbejdskraft i udlandet er du meget velkommen til at kontakte mig.

Med venlig hilsen

Peter Rasmussen

Tilmeldt 29. Jul 08
Indlæg ialt: 194
Skrevet kl. 17:32

Hester:

Jeg har behov for at komme i kontakt med en dygtig programmør til at hjælpe mig med min online idé. Er der nogen, der har forslag? En har foreslået mig at finde én i Indien. Er der nogen, der har erfaring med det? Er de dygtige "nok"? Hvordan er kommunikationen? osv. Håber på, at nogen vil dele sine erfaringer!

Hejsa,

Jeg kan varmt anbefale rentacoder.com  Har fået lavet flere ting gennem personer derinde. :o)

Her byder dygtige programmører mod hinanden. Du kan udbede dig referencer, eksempel på tidligere arbejde, stille spørgsmål, så du kan læse, om de forstår engelsk osv. Til sidst er det dig, der bestemmer hvem du vil arbejde med  :o)

.

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 11:52

Hej igen,

Lige en lille opfølgningSmile.

Enhver programmør fra Asien og andre steder som averterer med, at kunne sætte en standard hjemmeside/shop op i et opensource system som f.eks. Joomla, kan sikkert gøre det uden de store problemer. Der hvor de fleste problemer kommer ind, er med oversættelse og redigering af de fastelagte ord/tekster på mere individuelle design layouts og det kræver meget arbejde fra den som sender design. Dvs. at hver side skal sendes med translation og det er noget der tager tid. Husk på, det er ikke nemt for en programmør/designer lige, at få overblik over det tilsendte uden en god beskrivelse samtidig med er det nemt at overse detaljer når siden er på dansk.

Medhensyn til at lave design, ved jeg, at de folk vi har, er dygtige til at bruge Photoshop osv. men at ramme skandinavisk design er ikke nemt pga. kulturforskellen. Det jeg siger til vores kunder er, at jo vi kan lave design og som ser godt ud, men kom selv med idéer/simpelt layout samt evt. links til forside/undersider fra andre sites som denne godt kan lide, så kan vi ramme stilen som kunden ønsker.

Det er et must at vores kunder bruger Skype, da vi så kan chatte/tale med hinanden direkte, dertil kan vi også slå Cam til så vi kan se hvem vi taler med, alt det gør det meget nemmere for begge involvere parter.

Hvis der dansk ledelse på stedet vil det også gøre det meget nemmere, da der nogle gange er noget som kan være svært lige at få forklaret til programmøren fra det danske sprog.

Der ligger mange danske firmaer rundt omkring i verden med billige og dygtige programmører, vær heller ikke bange for at tage firmaer uden, men husk, at du ikke bare kan skrive til dem og sige, at jeg bare skal have lavet en shop og så tro at det er det. Gør dit hjemmearbejde først og det vil spare begge parter tid og misforståelser i den sidste ende. Jeg taler ud fra min egen erfaring og tro mig, jeg har selv skulle hele processen igennem den anden vej rundt og fået mine lærepenge. Har du ikke meget erfaring med programmering og ikke tiden til, at arbejde sammen med outsourcing firmaet omkring design osv, så vælg et dansk firma til opgaven.

Held og lykke med dit projektSmile.

Forsat god dag

Med venlig hilsen

Lars

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 15:52

Hej,

Jeg sidder i Thailand, og har startet en lille virksomhed med 4 andre partnere. Vi er i stand til at løfte stortset alle opgaver til en fornuftig pris.

Vi befinder os i Chiang Mai som er en studie by og Thailands anden største by. Vi benytter os af freelancere, på den måde er vi i stand til at løfte stortset alle opgaver, da vi går ud og finder den rigtige mand til opgaven. 

Jeg kan se du skriver om en i indien, så du har fokus på at finde nogen i udlandet, ved at benytte os får du en dansk projektleder tilknyttet projektet som sidder hernede med daglig kontakt til programmøren..

Hvis det lyder interessant, så kontakt mig på ms@vsi-group.dk

Med venlig hilsen

Mikkel

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)