Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp med sammenslutning af enkeltmandsvirksomhed og Aps

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for hjælpen.

Hvordan henviser jeg til dette?, jeg lukker jo virksomheden og åbner den i en ny gren i mit aps.

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 00:05

Har lige et hurtigt spørgsmål til, jeg overtager en eksisterende APS virksomhed, og ville lige høre jeg har fået udarbejdet en anpartsoverdragelse af min advokat, men hvordan gør skifter man bestyrelsen ud, de gamle ejere skal ud af bestyrelsen og jeg skal indsættes.

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:13

Hej

Se nu bliver det spændende Big Smile Hvordan med selskabet, er der fravalgt revision?

Du skal afholde en generalforsamling, hvor du beslutter at afsætte den gamle bestyrelse og direktion, herefter beslutter du at bestyrelsen helt også i vedtægterne, og indsætter dig selv som direktion.

Såvel generalforsamling og nye vedtægter skal vedhæftes, når på webreg indberetter de nye oplysninger, herunder tillige hjemsted, adresse o.s.v..

Det var derfor jeg spurgte til revisor, i det han ville kunne klare det relativt hurtigt.

Hilsen

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:14

Patrick:

Mange tak for hjælpen.

Hvordan henviser jeg til dette?, jeg lukker jo virksomheden og åbner den i en ny gren i mit aps.

Det ska du kun, hvis og kun hvis SKAT retter en forespørgsel til dig.

Hilsen

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 00:18

Perfekt. Super MANGE gange tak.

Virksomheden har som jeg pt. kan læse ud fra deres sidste årsregnskab fravalgt revision.

Dette tilvælger jeg dog, da dette ikke er min stærke side, og jeg ønsker udelukkende at koncentere mig om at drive virksomheden.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:21

Patrick:

Perfekt. Super MANGE gange tak.

Virksomheden har som jeg pt. kan læse ud fra deres sidste årsregnskab fravalgt revision.

Dette tilvælger jeg dog, da dette ikke er min stærke side, og jeg ønsker udelukkende at koncentere mig om at drive virksomheden.

Hej

Så må du finde dig en god og pålidelig revisor, hvilket skal ske inden du vælger revision i selskabet.

Hilsen

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 00:24

Hvor meget tager i for revision af en lille APS virksomhed om året?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:26

Hej

Send en PB, så kan vi drøfte det videre.

Hilsen

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)