Hej alle sammen, Så kom dagen hvor jeg skulle starte op for mig selv.Med en genial ide, et markeds behov og en billig produktion. Mange ting er blevet mig klart, og jeg er typen der kan sætte mig ind i mange ting hurtigt. Men der er en ting jeg simpelthen ikke kan finde hoved og hale i: Bogførring? Regnskab? Skat? Moms? Derfor tænkte jeg at der må være en hjemmeside, en bog eller et andet medie hvor man kan få en nem indføring i de fagtermer der bliver benyttet i bogfører-verdenen. For det virker som om det er det eneste der står imellem mig og success. Med et godt basis boost mener jeg selv at kunne klare det meste i et bogførings program. Derfor håber jeg der sidder nogen derude - der måske har været i samme situation som jeg er i nu, som har et godt sted at starte? På forhånd tusinde tak for jeres hjælp. mvh Spinner |
Hej Spinner og velkommen på Amino
Fuld af selvtillid kan jeg læse, så held og lykke med den del af iværksætteriet.
Hvis du skriver lidt om, hvor du holder til i din profil, skal du nok modtage en del henvendelser. Læg evt. opgaven på Amino Freelancer.
Vi bogholdere er ikke så dyre i drift, så vil da klart anbefale at få knyttet en fast på. Så kan du fokusere på succes'en
Michael