Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer hos one.com

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har i den sidste uges tid haft problemer med min webformular på min side -den er lang tid om at sende- da der ikke er ændret noget på siden og da den virker fra tid til anden så kan jeg kun konkludere at det er one.com som er synderen!

jeg har gennem deres support forsøgt at få hjælp, uden nogen nytte og idag kunne jeg ikke engang logge på deres online chat hmmm.

Jeg ville nu egentligt bare gerne høre om der var andre der også havde problemer hos one.com?

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 10:50

omar:
Jeg ville nu egentligt bare gerne høre om der var andre der også havde problemer hos one.com?

Hej Omar

Ja det er der sikkert, prisen følger som regel kvaliteten Smile

/allan

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 10:59

hmm. nu har jeg brugt one.com i et par år og de har som regel altid været hurtige til at afvikle problemer og til at få fat i. hvis man har spørgsmål! 

problemet er nyt og generende - hvorfor jeg spørger om der er andre der har samme oplevelse- ikke om der er nogen der kan slynge et "pris hænger sammen med kvalitet slogan ud". Uden reelt at bakke det om med argumenter, for jeg kan da finde en billig seat der er af samme kvalitet som en dyr VWér :-)

Håber du gider at uddybe dit argument med nogle erfaringer eller rygter som du kender til hvad angår driften af one.com :-)

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 12:03

Jeg har lige haft en kunde med ligende probelmer fra den ene dag til den anden. Det er jo ikke nogen hemmelighed at de har haft driftsproblemer i et stykke tid. Det viser sig at de er i gang med at skifte servere fra et mærke til et andet. I den forbindelse ligger de også en ny version af PHP(5.3) på. Det kan godt give nogle problemer.

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 252
Fra  Lashes.dk - Alt indenfor øjenvipper Skrevet kl. 12:24

PHP(5.3) kan godt give nogle problemer hvis man bruger OSCommerce.

Men ellers så har jeg også haft mange dårlige oplevelser med one.com!

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 14:28

Hej Omar.

Efter en længere snak de sidste par uger med One.com, grunden ikke stabil drift og hvad mit største problem er at deres mail server er super ustabil.

Men som det tidligere er nævnt så skyldes disse problemer at de skifter fra IBM til  en anden udbyder eller omvendt.

De siger de inden for de næste 14 dages tid burde få styr på det hele, om dette passer eller ej, må tiden vise.

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 14:30

hmmm ja for det andet det bliver sku hurtigt dyrt

Fra København
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 142
Fra  ennovation Skrevet kl. 14:54

Hej Omar,

Jeg har en kunde der har sit site liggende hos one.com. Jeg har også oplevet problemer med sitet her på det seneste og oplever tit timeouts. Der er møgirritterende og hver gang man kontakter support siger de at de kigger på problemet, men der sker aldrig noget. De reklamerer for en uptime på 99.96% tror jeg det er, for det her sites vedkomne tror jeg det ligger på 80%.

De undskylder med at det ligger på en af deres ældre servere - og det kan jeg jo ik være tilfreds med at få at vide. Men kan kun være enig pris og kvalitet går oftest hånd i hånd.

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 15:01

Hej Omar

Du er velkommen til kontakte mig så fixer jeg dig en bedre formular op for dig efter dine ønsker (ganske gratis).

Med venlig Hilsen

Arlo

Fra Valby
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 390
Fra  Workflow Skrevet kl. 11:53

Hej Omar

De sidste 4-5 år har jeg næsten kun brugt One og det har været med stor tilfredshed.

Desværre har jeg de sidste tre ugers tid oplevet at een af mine hjemmesider arbejder ufattelig ustabilt. Det ene øjeblik er der sus i gardinerne og siden loader med det samme - det næste øjeblik skulle man tro at serveren var placeret i en lerhytte uden strøm. Det kan svinge fra sus til langsom mange gange i løbet af en dag.

Jeg har haft kontakt til deres support, men da de ikke har fået meldinger om hastighedsproblemer fra andre af deres kunder på samme server (!?) mener de ikke at det er et problem.

Argumentet om at man får hvad man betaler for, giver jeg ikke meget for i dette tilfælde. De sidste mange år har jeg jo betalt meget lidt og fået en god service Smile Til gengæld havde jeg et site hos en af de store (og dyre) spillere, men dér oplevede jeg at siden var nede et par gange pr kvartal Sad

For at svare kort på dit spørgsmål: Ja.

Vh Brian

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)