Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på visitkort søges!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

vil gerne have trykt 2 x 200 visitkort, tryk på for- og bagside, s/h, i god kvalitet.
Da jeg tidligere har fået lavet noget hos Lasertryk, skandale firma, det er altid skævt skåret når jeg modtager tryksager fra dem, så det firma, discountprint, vistaprint og andre "B" steder, behøver ikke nævnes :) Håber ikke jeg er for streng, ønsker bare nogle som kan sit håndværk.

Jeg leverer selv designet i en pdf.

Søger kvalitet til en rimelig pris.

Pft.

Mvh. Nicklas 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:36

Hej,

Det kunne være du skulle lægge dette på http://www.amino.dk/tryk/ - det er nok ikke urimeligt at skrive i oplægget, at du ønsker en prøve tilsendt inden accept af bud. Ikke nødvendigvis en prøve på dit eget visitkort, men bare ét eller andet så du kan vurdere kvaliteten af deres arbejde.

Hilsen Allan

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 21:08

Nicklas Jørgensen:

Hej,

vil gerne have trykt 2 x 200 visitkort, tryk på for- og bagside, s/h, i god kvalitet.
Da jeg tidligere har fået lavet noget hos Lasertryk, skandale firma, det er altid skævt skåret når jeg modtager tryksager fra dem, så det firma, discountprint, vistaprint og andre "B" steder, behøver ikke nævnes :) Håber ikke jeg er for streng, ønsker bare nogle som kan sit håndværk.

Jeg leverer selv designet i en pdf.

Søger kvalitet til en rimelig pris.

Pft.

Mvh. Nicklas 

Hej har du besøgt www.scandi-marketing.com

Tryk af visitkort (begge sider 4-farvet, 300g/qm)
1.000 Stk.        kun   820,-*
2.000 Stk.        kun   965,-*
5.000 Stk.        kun 1.495,-*

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 22:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Nicklas,

Når det kun er 2 x 200 stk. som du vil have lavet, så er digitaltryk det eneste som prismæssigt set kan betale sig.

Men hvis du godt vil betale for at få noget bedre end hvad der kan opnås i digitaltryk, så vil jeg anbefale dig at kigge på nogle af vores offettrykte visitkort. Vi trykker mange forskellige typer, både i form af samkørsler og selvstændige produktioner - så der er en del valgmuligheder hvad angår papir, antal trykfarver, efterbehandling m.m. Du kan læse lidt mere om tryk af visitkort på vores hjemmeside.

Blandt de mange forskellige visitkort vi trykker er bl.a. vores  Finske Visitkort ®, som jeg gerne sender dig nogle eksempler på, eventuelt sammen med eksempler på andre typer visitkort, såfremt det er noget som du er interesseret i at se og føle i virkeligheden. I så fald, så er du meget velkommen til at sende mig en email på  jesper snabelA mediamouse.dk .

/Jesper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:09

Tak for alle tidbud, svar m.v.

Ah. Maiwand Burhan jeg kontakter dig inden for et par uger.
Det ser lovende ud:)

Mvh. Nicklas

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)