vil gerne have trykt 2 x 200 visitkort, tryk på for- og bagside, s/h, i god kvalitet. Da jeg tidligere har fået lavet noget hos Lasertryk, skandale firma, det er altid skævt skåret når jeg modtager tryksager fra dem, så det firma, discountprint, vistaprint og andre "B" steder, behøver ikke nævnes :) Håber ikke jeg er for streng, ønsker bare nogle som kan sit håndværk.
Det kunne være du skulle lægge dette på http://www.amino.dk/tryk/ - det er nok ikke urimeligt at skrive i oplægget, at du ønsker en prøve tilsendt inden accept af bud. Ikke nødvendigvis en prøve på dit eget visitkort, men bare ét eller andet så du kan vurdere kvaliteten af deres arbejde.
vil gerne have trykt 2 x 200 visitkort, tryk på for- og bagside, s/h, i god kvalitet. Da jeg tidligere har fået lavet noget hos Lasertryk, skandale firma, det er altid skævt skåret når jeg modtager tryksager fra dem, så det firma, discountprint, vistaprint og andre "B" steder, behøver ikke nævnes :) Håber ikke jeg er for streng, ønsker bare nogle som kan sit håndværk.
Når det kun er 2 x 200 stk. som du vil have lavet, så er digitaltryk det eneste som prismæssigt set kan betale sig.
Men hvis du godt vil betale for at få noget bedre end hvad der kan opnås i digitaltryk, så vil jeg anbefale dig at kigge på nogle af vores offettrykte visitkort. Vi trykker mange forskellige typer, både i form af samkørsler og selvstændige produktioner - så der er en del valgmuligheder hvad angår papir, antal trykfarver, efterbehandling m.m. Du kan læse lidt mere om tryk af visitkort på vores hjemmeside.
Blandt de mange forskellige visitkort vi trykker er bl.a. vores Finske Visitkort ®, som jeg gerne sender dig nogle eksempler på, eventuelt sammen med eksempler på andre typer visitkort, såfremt det er noget som du er interesseret i at se og føle i virkeligheden. I så fald, så er du meget velkommen til at sende mig en email på jesper snabelA mediamouse.dk .