Hej,
Jeg vil gerne have et tilbud på hvad det koster at få inkasseret et beløb på 2800,- inkl moms. Der er tale om en ung mand på 19 år der har lejet en bil og nu nægter at betale en ekstra dags leje som blev aftalt over telefonen og afregning for ekstra kilometer. Jeg har forsøgt at kontakte ham telefonisk, men når jeg siger mit navn ligger han bare på. Han er i en alder, hvor det er på tide at han lærer at hvis man skylder noget, så skal det betales
Der er 2 krav som er meget vigtige for mig.
1 Jeg skal ikke købe et abb. for at få en sag startet. 2 Inkasso firmaet skal kunne smide skyldneren i RKI, jeg vil ikke have noget at vide om firmaer der kun truer med det osv. men reelt set ikke kan smide folk i RKI Jeg har nu udsendt 2 rykkere, men mangler den sidste.
Jeg kan som altid kontaktes på alle tænkelige måder- dog er jeg netop stoppet med at bruge brevduer. Til ikke offentlig kontakt brug: 61 66 68 27 kontakt "@" lejenspand. dk |
Inkassofirma til en enkelt sag, skylder 2800,-
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
Dem bruger vi også. Problemet er, hvis du ikke har noget bevis for den ekstra lejedag, så kan det være svært at få ham i RKI. |
Jeg har pr. sms fra ham at han stiller spørgsmål ved beløbet og siger "vi aftalte 2.000,- ekstra" Det er sendt fra en telefon i hans navn.
Mvh |
|
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)