wow hold da op, du har lige beskrevet mig perfekt :b Ja jeg kan godt følge dig, og jeg tager skam det hele til mig, og ser det ikke som smæk, men som muligheder. Ja jeg kan sagtens følge dig & jer i at det hele virker meget hurtigt opsat, og det kan jeg godt gide jer ret i, men det er bare noget jeg har gået og rodet med i snart 2 år, og har bare ikke vidst hvordan jeg skulle gribe den an. men ja jeg må undersøge markedet. og læse alt stoffet igennem. hvad vil du / i foreslå? |
Tænk først disse punkter igennem:
1) Hvad interesserer mig selv allermest? Er det præcist det her område, jeg ønsker at beskæftige mig med? Hvis ja, så....
2) Undersøg om der er lignende konkurrenter på det danske marked, så du kan sammenligne dig med dem og gøre op med dig selv, om du kan gøre det endnu bedre. Og vær ærlig overfor dig selv: Kan jeg rent faktisk gøre det bedre, det er ikke bare noget, jeg ville ønske, at jeg kunne? Hvis du kan, så...
3) Tag for guds skyld -- og din egen -- én ting ad gangen, når du sætter dig ved tegnebrættet. Du skal ikke løse hele projektet på én gang. Start f.eks. med at finde ud af, hvilke menuer, du vil have i topbjælken: SPAR PENGE (inkl. undermenuer). TJEN PENGE (inkl. undermenuer), etc.
4) Du siger, at du VED, at du kan gøre det bedre. Jamen, så GØR det dog. Hvis du bare VED, at du kan gøre det bedre, hvorfor spørger du så OS, hvad du skal gøre? :-) . Nej, nu driller jeg dig lidt, men et eller andet sted, er det jo ikke helt forkert, vel? Kig på de udenlandske sider og lad dig inspirere af det, du kan lide og smid det væk, du ikke kan lide. Og det, du ikke kan lide, dét gør du selvfølgelig bedre selv. For det er jo det, du bare VED, at du kan, ikk´? :-)
Som Nike så forenklet, men ganske rigtigt siger: Just do it!
Det er et genialt slogan, fordi det ikke lover, at det bliver let (for det er det aldrig), men fordi det siger, at du ingen vegne kommer, før du GØR det!
Thomas