Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pengesite (IKKE MLM)

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Hirtshals
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

wow hold da op, du har lige beskrevet mig perfekt :b

Ja jeg kan godt følge dig, og jeg tager skam det hele til mig, og ser det ikke som smæk, men som muligheder.

Ja jeg kan sagtens følge dig & jer i at det hele virker meget hurtigt opsat, og det kan jeg godt gide jer ret i, men det er bare noget jeg har gået og rodet med i snart 2 år, og har bare ikke vidst hvordan jeg skulle gribe den an. 

men ja jeg må undersøge markedet. og læse alt stoffet igennem.

men det jeg tænker mest på er at jeg VED at jeg ville kunne gøre det bedre i sidste ende, fordi at i de 2 år har jeg søgt på alle mulige sider på nettet, og jeg synes bare det hele virker så rodet, og når jeg læser siderne, giver de IKKE mig det som jeg søger, udover en masse "KØB DET HER OG BLIV RIG" eller "BLEV RIG PÅ 1 DAG" og selvfølelig "TJEN 4000 OM DAGEN" .. jeg vil bare finde alle de måder der er, og alle de steder hvor du kan spare.

hvad vil du / i foreslå?

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:31

Tænk først disse punkter igennem:

1) Hvad interesserer mig selv allermest? Er det præcist det her område, jeg ønsker at beskæftige mig med?  Hvis ja, så....

2) Undersøg om der er lignende konkurrenter på det danske marked, så du kan sammenligne dig med dem og gøre op med dig selv, om du kan gøre det endnu bedre. Og vær ærlig overfor dig selv: Kan jeg rent faktisk gøre det bedre, det er ikke bare noget, jeg ville ønske, at jeg kunne? Hvis du kan, så...

3) Tag for guds skyld -- og din egen -- én ting ad gangen, når du sætter dig ved tegnebrættet. Du skal ikke løse hele projektet på én gang. Start f.eks. med at finde ud af, hvilke menuer, du vil have i topbjælken: SPAR PENGE (inkl. undermenuer). TJEN PENGE (inkl. undermenuer), etc.

4) Du siger, at du VED, at du kan gøre det bedre. Jamen, så GØR det dog. Hvis du bare VED, at du kan gøre det bedre, hvorfor spørger du så OS, hvad du skal gøre? :-) . Nej, nu driller jeg dig lidt, men et eller andet sted, er det jo ikke helt forkert, vel? Kig på de udenlandske sider og lad dig inspirere af det, du kan lide og smid det væk, du ikke kan lide. Og det, du ikke kan lide, dét gør du selvfølgelig bedre selv. For det er jo det, du bare VED, at du kan, ikk´? :-)

Som Nike så forenklet, men ganske rigtigt siger: Just do it!

Det er et genialt slogan, fordi det ikke lover, at det bliver let (for det er det aldrig), men fordi det siger, at du ingen vegne kommer, før du GØR det!

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Hirtshals
Tilmeldt 16. Feb 10
Skrevet kl. 13:45

Hvor er du bare fantastisk god til at sætte tingene sammen! :-)

Men ja, jeg har en mappe i mine favoritter, kan man ikke bare printe alt det stof ud, og læse det hele igennem og sortere fra og tage til? på den måde se hvad der ville være mest relevant for mig?

Det er vel også vigtigt at det hele er overskueligt? med få hovedemenuer og så en del undermenuer?

Ved godt jeg måske lyder meget sikker i min sag, men jeg tror på at man virkelig skal tro på det man gør & vil lave for at det lykkes :)

Men hvis det feks var dig der skulle begynde at lave sitet, hvad ville du så starte med?

Mvh.

Mark Larzen.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:28

Du kan jo starte med at sortere fra og til ud fra dine favoritter. Danne dig et overblik. Gøre det overskueligt for dig selv, så det også bliver overskueligt for dine brugere. Det hænger sammen i sidste ende.

Når det er gjort kan du jo lægge hovedet i blød og tænke over, hvilke kreative tiltag, du selv kan tilføje for at tilbyde noget, som dine konkurrenter ikke kan tilbyde deres kunder.

Derefter sætter du dig ned og skitserer dit kommende website. Det vil i sig selv sikkert også give dig noget inspiration, fordi man tvinges til at tænke over alt det, der skal hænge sammen derinde.

Og jo, du skal bestemt tro på dig selv, ellers kører du træt i det længe for, du når målet. Det er hårdt arbejde at starte sit eget op.

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Hirtshals
Tilmeldt 16. Feb 10
Skrevet kl. 14:47

Lige en sidste ting, hvis det f.eks. var dig der skulle bygge hjemmesiden op, hvordan ville du så bygge den op? som en blog eller hvad? er der nogle bestemte ting du synes der SKAL være på hjemmesiden :)

Mark Larsen

Fra Århus
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 15:09

Hej Mark

Jeg kan ganske gratis hjælpe dig et langt stykke hen af vejen. Har du en email jeg kan kontakte dig på :)

Mvh.

Fra Hirtshals
Tilmeldt 16. Feb 10
Skrevet kl. 15:19

Åh ja det lyder da super dejligt! mange tak!

marklarzen@hotmail.com

Hvad havde du tænkt dig du kunne / ville hjælpe med?

Mvh Mark Larzen

Fra Århus
Tilmeldt 13. Oct 08
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 15:27

Email sendt ;)

Fra Hirtshals
Tilmeldt 16. Feb 10
Skrevet kl. 15:39

Jeg læser den lige i aften :) skal lige op i træningscenteret!

Mvh Mark Larzen!

Fra Helsingør
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 00:40

Hej Mark.

Jeg vil anbefale dig at lytte til dette indlæg, fra Mr T. Himself, hvor han beskriver hvordan han startede debatforummet Amino op.

Mens du lytter til indlægget, så husk dig selv på, at han i Internettets gryende kommercielle dage, stod for Danmarks største og tungeste portal, og at han har arbejdet mange år i branchen:

http://thorborg.tv/hvordan-laver-man-et-godt-debatforum.html

Så, tag en dyb indånding, bryd dit projekt ned til meget små og overkommelige bidder, og begynd så at spis elefanten i små bider.

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)