Om 5Guide er en portalen med gratis vejledning , af produkter til opstart af virksomheden der er i alle vores artikler beskrevet dybgående om alle produkter af Microsoftc5 produkter og en brugervejledning i hvordan du bruger disse produkter ,
Links til gratis at download disse produkter , vi er uafhængig portalen der driver denne portalen uden profit , har du gode ideer skriv venligste til os og vi ligger alt gratis på siden der vedr. vores produkt
Husk hver tirsdag ligges gratis nyheder på siden , husk downloade vores rss og få nyhederne direkte på din computer helt gratis http://www.c5guide.dk/feed/
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Tak for dit svar :) jeg er glad for du synes det er et godt initiativ. Det er skam ment som en gratis indgang til C5 "support" :)
Jeg har forsøgt at dele guides og artikler op ved hjælp af tags, som kan ses ude i siden, således at man eksempelvis kan vælge tags "debitor" , "Kreditor" og lignende.
Jeg har også tænkt over at dele det op med under kategorier, som man under guides eksempelvis har underkategorier for debitor, kreditor og så videre :)
Med Venlig Hilsen Bent Pedersen
HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk
Smid dine kategorier op i top-menuen.. det vil få den til at se mere ud som en "hjælpe-side" fremfor en salgsside.
I stedet for "- Din online guide til Microsoft C5" burde du måske kalde den noget i retning af "- Din neutrale guide til Microsoft C5" eller så noget... eller "Mødestedet for C5 brugere" etc.
Jamen jeg tror da jeg vil kigge lidt forbi www.kecode.dk og se hvad det er for noget.
Må man spørge om hvor du har arbejdet med C5 henne? :)
Det kan du tro at du må; jeg har i mange år været selvstændig programmør på Damgaards produkter C4, C5, XAL, og Axapta lige fra version 1.0 ja det var dengang hvor man kunne ringe og få Preben eller Erik i røret :-)
I dag driver jeg også en lille konsulent virksomhed (man kan ikke altid leve af kaffe når man har en meget idealistisk tilgang til kaffe :-) ) men kun med de kunder som jeg finder spændende forstået på den måde at det er de kunder hvor at jeg kan yde en super service fordi jeg selv brænder for deres forretning. Er certificeret.
Nu har jeg været inde og læse nogle af dine indlæg og du skriver i et forståeligt sprog og uden at promovere din egen forretning. Det skal nok blive en velbesøgt portal hvis du fortsætter stilen.
Jeg skal nok sende dem jeg støder på hen til din side.
har jeg faktisk grublet over. Det var jo lidt for nemt for mig at skrive uden at komme med eksempler. Jeg grubler videre og poster et link, hvis jeg kommer på noget, der kunne passe på dit koncept. Men indtil videre synes jeg du får mange rigtige gode input her i tråden.
Hvilket jo også beviser du har fat i noget helt overset.
Tak for dit svar :) jeg er ikke helt sikker på at jeg vil lægge kategorierne op i top menuen, da jeg synes den er forbeholdt, det lidt mere "administrative" for siden, eks stil et spørgsmål og om C5guide.dk.
Det lyder spændende :) Så ved du vel næsten alt hvad der er og vide om C5 ;)
Jeg er glad for at du synes at indlæggende er skrevet i et forståeligt sprog, det er jo netop hele idéen bag siden. At alle kan læse sig ud af deres problemer i C5.