Designet det holder er flot gennemskuelig er dog ikke 100 % sikker på om hvad formålet med siden er , er det salg eller gratis vejledning
Vidste det er vejledning og du vil tjene penge på google adsense synes jeg du skal skrive mere på siden , bl.a. lave et nyheds arkiv og derved løbende tilføje meget mere nyt indhold , som er igangsat lidt men skal forsættes
Gør en dyd udad det er gratis vejledning og hjælpende hånd din hjemmesiden er formålet det fremtoner ikke 100 % præcist ellers er det flot opsat overskueligt
Huske titlen på siden brug gerne alle 67 tegn og huske brug det også på undersiderne , jeg mener denne her <title>C5Guide.dk - Din Online Guide til Microsoft C5</title> selvfølgelige unikke titler på alle undersider
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Siden er ment som en portal med viden omkring Microsoft C5 og så vil jeg da lige høre hvordan i synes at temaet egner sig til formålet :)
Med Venlig Hilsen Bent Pedersen
Rigtig god idé. Men som Michael er lidt inde på, var det nok en idé, at du gjorde lidt mere ud af, på en eller anden måde, at fortælle de besøgende, at det er en portal. Som den er nu udstråler den umiddelbart en salgsside.
Tak for dit svar :) jeg er glad for at høre at den virker overskuelig.
Meningen med siden er at give gratis vejledning til Microsoft C5 i form af guides og artikler. Idéen er selvfølgelig også at tjene lidt på AdSense, men det må ikke dominere siden.
Som udgangspunkt vil der komme nye guides og artikler hver tirsdag, hvor jeg regner med at lægge mellem10 og 25 guides/artikler ind pr. tirsdag. Så der vil skam komme nyt indhold løbende :)
Har du nogen gode råd til hvordan jeg kunne gøre det mere klart at det er gratis vejledning og en hjælpende hånd?
P.S. Tak for rådet om titlerne :)
HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk
Jeg kan godt se at den måske udstråler lidt at være en salgsside. Har du nogen gode idéer til hvordan man kunne få lidt mere fokus på at det er en portal?
Det er jo altid rart at få lidt input af nogen der ser det med andre øjne end en selv :)
HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk
Rigtigt godt initiativ det er for mange en stor mangel at der ikke er nogle meget håndgribelige "manualer". Så hvis det er en gratis indgang til C5 "support" er det super.
Hvis jeg skal give et indspark, vil det være, at kategoriopdele guidene, f.eks. vedr.
etc. etc. og så have underkategorier herunder f.eks. debitorer, kunne der være noget omkring salg og fakturaer osv. så det bliver intutitivt i forhold til hvordan c5 er opbygget.
Men igen jeg tror godt der kan være mange interesseret i dit oplæg.
Biztrader.dk opret gratis salgs annoncer inden for køb og salg af virksomheder. Gratis online virksomhedsbørs.