Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor(er) / eventuelt partner søges

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Oct 06
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :
    Hejsa.

Ny på forummet, så jeg vil ikke sige så meget da jeg i starten gerne vil holde kortene lidt ind til kroppen.

Men, for at gøre det lidt interessant har jeg et par ideer som rangerer fra små billige ideer med stort salgs potentiale til meget store ideer, der kræver en del iværksætning, men hvor omsætningen burde være det højere.

Det jeg leder efter er en investor der er parat til at smide mig en PM, så jeg kan tage kontakt til vedkommende, og eventuelt/helst per telefon uddybe nogle af disse ideer.

En partner/energisk sjæl, der er passioneret og parat til at arbejde for det vil også være meget interessant

For at komme en smule ind på nogle af ideerne;

1) Salg af et bestemt produkt på tankstationer mange bilister har brug for, der er billigt; Pt. findes produktet til omkring 100 kroner, min ide vil koste omkring 10 kroner - og markedet er alle tankstationer - ikke kun i Danmark.

2) Produktion/Udvikling af et bestemt tilbehørsprodukt indenfor hobby verdenen (RC) der pt. ikke findes i denne konfiguration, som i sig selv, hvis den kom på markedet ville erstatte alle andre produkter da den er dem overlegne, billigere og smartere. Marked: Danmark til at starte med, målet er dog USA hvor hobby butikkerne indenfor denne genre sælger rigtigt mange af denne slags enheder.

3) Produktion/udvikling/salg af et produkt indenfor små børns kategorien - markedet er babysam og andre store kæder - produktet er billigt at lave og burde være noget enhver småbørns familie har brug for. Så vidt jeg ved eksisterer produktet ikke endnu andre steder.

4) Spil ide - Jeg har et koncept til et online spil, der er banebrydende på mange områder, og har samme målgruppe som de store MMORPG spil (World of Warcraft) men som vil koste en brøkdel af deres omkostninger at lave, men burde have samme indtjening. Udover spil konceptet er selve salgs ideen/markedsføringen omkring produktet også ret unikt.

Og jeg har mange flere ideer - så, er du en mulig partner, eller investor, så skriv til mig og smid gerne et par linier om hvad du kan, hvad dine erfaringer er, hvad du vil - og som investor må du også gerne pege på den/de type produkter (selv dem der ikke står her hvis du har specielle præferencer) du kunne tænke dig at arbejde med og eventuelt beløb du kan investere, hvis og såfremt ideen er rigtig/tiltaler dig.

Det var vist det! =)

Håber der er forståelse for at jeg holder kortene ind til kroppen - men hver enkelt ide jeg har "beskrevet" ovenover er stortset færdige ideer der er klar til at gå i gang med.

Tilmeldt 31. Oct 06
Skrevet kl. 03:30
Da jeg endnu ikke har hørt fra nogen (jamen.. ) vil jeg lige uddybe et par detaljer om de forsk. ideer:

ide 1)

Salg af et bestemt produkt på tankstationer mange bilister har brug for, der er billigt; Pt. findes produktet til omkring 100 kroner, min ide vil koste omkring 10 kroner - og markedet er alle tankstationer - ikke kun i Danmark.

- Produktet findes i forvejen og har success - dog er det ikke blevet brugt indenfor dette område, selvom det burde være indlysende. Dermed er det nemt at lave, og da det ikke er patenteret i Danmark er det muligt at "kopiere" produktet herhjemme. Altså - en meget billig forretning at starte op - alt taget i betragtning.

Alt hvad der hedder tekniske tegninger, materiale, osv har jeg, og kan lave selv.

ide 2)

Se tråden -> http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=8474 for lidt mere uddybende.

ide 3)

Produktion/udvikling/salg af et produkt indenfor små børns kategorien - markedet er babysam og andre store kæder - produktet er billigt at lave og burde være noget enhver småbørns familie har brug for. Så vidt jeg ved eksisterer produktet ikke endnu andre steder.

Igen kan/har jeg lavet de tekniske tegninger så produktet faktisk er klart til at blive produceret. Jeg har også kontaktet et par forsk. - dog mindre - baby butikker, og alle uden undtagelse var interesserede.

ide 4)

Spil ide - Jeg har et koncept til et online spil, der er banebrydende på mange områder, og har samme målgruppe som de store MMORPG spil (World of Warcraft) men som vil koste en brøkdel af deres omkostninger at lave, men burde have samme indtjening. Udover spil konceptet er selve salgs ideen/markedsføringen omkring produktet også ret unikt.

- Denne ide har jeg allerede to investorer til der begge var parate til at smide op til 5 millioner efter projektet - men da jeg virkeligt mener ideen er både sund og rask, og har utroligt stort potentiale, har jeg sagt nej tak til dem - da jeg vil være sikker på at finde en investor som - selvfølgelig får sin bid af kagen, men der også har en interesse og forståelse for produktet.

Hvorfor denne ide er unik, i forhold til andre spil af denne type, er blandt andet pga følgende:

* 90% af spillet er tilfældigt genereret

* Selve markedsførings er helt ny, og så revolutionerende at det alene vil generere mere omtale end man kan drømme om

* Selve produktionen af kode, grafik, musik, mv - vil være meget mere simpel og overskuelig at lave end andre typer MMORPG''ere - ud fra et helt nyt system der aldrig er set før.

Så summa summarum;

Spillet laver sig selv undervejs,

Spillerne laver selv historien,

og hvis markedsførings ideen viser sig at holde vand (som den burde gøre) vil spillet have chance for at tjene sig selv ind, før det bliver udgivet.. (!)

-- så igen;

Hvis du er investor - eller mulig partner i dette, så smid mig en besked.

Vær dog klar over det er et stort og seriøst projekt.

Tilmeldt 7. Dec 05
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 15:11
Hejsa.

Jeg kunne da godt være interesseret i dine idéer, da de lyder gode, og jeg selv går med tanken, om at blive selvstændig.

Lidt om selv:

Jeg er 26 år og bor i Gilleleje. Jeg er uddannet markedsføringsøkonom og arbejder pt  som salgskonsulent hos en autoforhandler. Jeg har 1 års erfaring med salg, indkøb og kundeservice.

Tilmeldt 31. Oct 06
Skrevet kl. 15:28
Hej Jackpot

Jamen det lyder da interessant.

Smid mig en PM med dit tlf nummer og hvornår du har tid, så ringer jeg til dig og så kan vi jo tage en snak om tingene og se om der kommer noget ud af det?

Tilmeldt 7. Dec 05
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 16:00

Det vil jeg da gøre , hvis du lige fortæller mig, hvad PM står for ;-)

Tilmeldt 31. Oct 06
Skrevet kl. 16:08
Hehe, ja ok - PM = Private Message.

=) Send en besked

Tilmeldt 8. Nov 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:14
Hejsa Brainstormeren.

Nogle af dine ideer lyder interessant, og kunne være der er grund for samarbejde og realisering af disse.

Personlig information:

19 årig energisk studerende, bosiddende i Nordsjælland. Har i 7 år tegnet og lavet design både til hjemmesider og andre grafisk arbejde. har lidt erfaring i at kode men er ved at udvikle mine fag områder både grafisk og på kode delen.

Pm mig hvis interesse.

Johan F

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 15:23
Idé 4: Hvad skal det kodes i? :)

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Tilmeldt 31. Oct 06
Skrevet kl. 23:18
Hejsa.

Lige et par svar først;

Johan - pt. har jeg fundet samarbejdspartner til et projekt som lige skal op at stå - men i forbindelse med det kan det være interessant - når der er faldet lidt ro over tingene og alt kører (forhåbenligt en måneds tid) kan vi lige tage den op igen.

Idenion:

Det der er nødvendigt. ;)

Generelt vil jeg sige at jeg er interesseret i folk der umiddelbart vil overveje at købe ideerne - et partnerskab kan ikke afvises, dog vil dette betyde at personen der er klar på partnerskabet, skal være forberedt på det er et partnerskab hvor vedkommende skal skyde X i projektet. Hvad X er, kommer an på hvilke roller der bliver fordelt hvordan.

Men som udgangspunkt lige nu og en måneds tid frem, vil jeg lige holde kortene lidt til kroppen da jeg har fundet det jeg søgte, og i den forbindelse starter et firma hvor de henvendelser her kan være relevante senere.

Dvs - skriv endeligt hvis der er spørgsmål, eller hvis du/I er interesserede, men gør det som PM, så skal jeg nok svare der, og forklare lidt dybere.

Og tak for interessen!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)