Hej alle !
Tak til jer alle - det er det jeg synes er så fantatisk ved www.amino.dk, nemlig den hjælpsomhed der findes herinde, det er storartet.
Som trådlæserne har kunnet læse er jeg ingen ørn til IT & SEO, må hellere se og få taget mig sammen til at læse en bog om emnet f.eks.
Mikkel's.
Jeg forstår dog ikke Andreas kommentarer, jeg mener da at søge ord skal være i SMSen.
F.eks. har jeg på www.raad-mal.dk et menu punkt der hedder "Malertips", her har jeg da i forbindelse med søgeordsoptimering i CMS,en - SMARTWEB, skrevet udpluk af dette.
1. TITEL: Malertips -få de bedste tips & de rigtige tips, så du kan lave det ordentlig
2. BESKRIVELSE: Her vil du kunne få de bedste malertips, malertips til dig som selv ønsker at male eller vedligeholde lejligheden eller huset ................... m.m.
3. SØGEORD: Malertips, tips til maling, maling, tips, malermester råd, malermester tips, ............... osv
Her mener jeg bl.a. at i forbindelse med de valgte søgeord, som der vel ivørigt også er en begrænsning på 20-25 ????
At der jo er i CMS'en (SMARTWEB) jeg jo udvælger ovenstående søgeord og kan skifte disse ud efter behov. De skal vel også være i samspil med Titel/overskrift og beskrivelse ???
Eller er der noget jeg helt har misforstået ??? hvis så er det på høje tid jeg må til at læse, har bare ikke rigtig tid for øjeblikket, men så kan det jo klares af eksterne.
Men ved samme lejlighed skal jeg have lavet ny hjemmeside - blog & webshop.
De bedste hilsener
Ib Abildgaard
RÅD & MAL
www.raad-mal.dk