Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM-kategorien

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Ville det være en idé kun at tillade brugere med eks. 10 indlæg eller derover, at poste der?
På den måde kan nogle af drive-by spammerne måske undgås, nok ikke alle. God idé / dårlig idé?

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg tror desværre ikke at det vil hjælpe, bl.a. fordi de ofte alligevel smider deres indlæg i andre kategorier end den omtalte. Man ville også kunne risikere at det skræmte "rigtige" brugere væk med et krav om minimum X antal indlæg.

Det virker i øvrigt ikke som om at IQ''en er for høj ved folk der laver drive-by-mlm-spam (sikke nogle ord vi får opfundet her inde ;)), og respekten for de andre brugere eller kategoriindelingen er der heller ikke.
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Du har desværre nok ret. Det irriterer mig bare at jeg skal sidestilles med den slags mennesker...

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Er enig med Sune, lad dem blive i MLM kategorien.

I stedet synes jeg, nu hvor der er lidt flerer moderatorer, at man skulle lave en regel at der ikke måtte være den slags reklame i de første par indlæg.

Hvis det skete blev indlægget slettet, jeg har lidt mistanke til at problemet er voksende fordi det "tillades" på Amino, og når andre ser det gøres gør de det også.
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 31-10-2006 15:58:40 Forfatter: Martin Tygsen Er enig med Sune, lad dem blive i MLM kategorien.

I stedet synes jeg, nu hvor der er lidt flerer moderatorer, at man skulle lave en regel at der ikke måtte være den slags reklame i de første par indlæg.

Hvis det skete blev indlægget slettet, jeg har lidt mistanke til at problemet er voksende fordi det ''tillades'' på Amino, og når andre ser det gøres gør de det også.

Det kunne godt være en mulighed, kan de ikke poste MLM i deres første indlæg, er de nødt til at deltage i debatten :) eller spamme et andet forum :)

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes det er en interessant ide, man kunne sige at brugere der lagde ud med at reklamere (hvad end det er MLM eller generelt) ville få deres indlæg slettet, så vi slap for folk der blot benytter Amino som en reklamesøjle.
Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Så skal moderatorerne også kunne slette, ellers drukner Martin da i arbejde med Amino...
Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Selvfølgelig :) Det troede jeg egentlig i kunne.
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Sune kan slette :)

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Fra Valby
Tilmeldt 4. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 31-10-2006 15:29:40 Forfatter:Dimitri Hardorff Ville det være en idé kun at tillade brugere med eks. 10 indlæg eller derover, at poste der? God idé / dårlig idé?

 

Super dårlig ide, for så får vi bare 10 indlæg fra diverse tåbelige MLM firmaer i alle andre kategorier

 

Puha, bare tanken.......

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)