Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Sportsmidler.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Skovlunde
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Vi er ved at nærme os starten på vores nye shop www.sportsmidler.dk . Mange varer er lagt ind og dankort mm. virker nu.

Som i nok bemærker er forsiden meget begrænset og søger derfor nogle råd til denne. Ville i samme moment også være rart hvad i ellers har og sige til siden..

Mvh

Brian Larsen

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 18:42

Hej Brian,

Rigtig fin side, der er dog en masse detaljer som du kan arbejde med. Jeg vil ikke kommentere på selve siden så meget, men vil hellere give dig nogle ideer som du kan arbejde videre med

1 ). Du er lige åbnet, og du skal da derfor bruger forsiden til at annoncere for nogle super gode åbningstilbud.

2 ). Udnyt alle mulighederne på nettet! Upload vidoer til youtube som viser hvordan du forbinder forskellige kropsdele, eller hvordan du behandler sportsskader. Skriv relevante artikler til dit website.

3 ). Få styr på de mest basale begreber indenfor søgemaskineoptimering. Speceilt faldgrupperne, da du er på vej ned i flere af dem...

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra København Ø
Tilmeldt 10. Jan 09
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 19:11

Hej Brian,

Mit umiddelbare indtryk er, at siden virker fin og imødekommende. Dejligt at se, at du har gjort mere ud af produktfotos end gennemsnittet for nyåbnede shops - den slags giver plus i omsætningen.

Et par ting, der slog mig:

• Dit banner er alt for stort. Mange brugere har kun 768/800 pixels i højden, og så skal man sidde og scrolle hele tiden. Det koster kunder, fordi de mister tålmodighed og overblik.
  • Du bør ændre "Profil" til "Kontakt" i menuen, og så måske lave et nyt punkt, som reelt indeholder info om butikken. Det kan være lidt historie, målsætning, forretningsfilosofi osv.
  • I "Vilkår" savnede jeg et afsnit om leveringsomkostninger. Efter noget søgen fandt jeg det under "Leveringstidspunkt og transport". Normalt ville jeg inden da være surfet videre til en anden shop Cool
  • Du bør nok overveje, om du kan gøre noget ved din transportpris - den ligger i den tunge ende, hvilket er et stort minus. Jeg har for nylig betalt 29kr. i fragt fra en anden online-sportsbutik, hvor varerne blev leveret til min arbejdsplads.

Rigtig meget held og lykke med projektet.

Mvh.

Carsten

Fotograf Carsten Olsen - Bryllupsfotograf og portrætfotograf i København og omegn.

Fra Skovlunde
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 21:24

Hej Begge

Tak for svar...som helt sikkert kan bruges.

Til Casper :

Kunne du hjælpe med nogle af de faldgrupper du hentyder til ?

Til Carsten :

God ide med de ændringer og tror også vi skal ændre fragtprisen.

Men tak for hjælpen foreløbig..gerne flere input fra andre.

Mvh
Brian

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 22:07

Hej igen,

Nu vil jeg ikke lave nogle absolute konstateringer, for det kan jo være det er sådan her du vil have det til at køre. Men dit website redirecter til et eller andet sportsmidler.imageprint.dk - er det velovervejet og meningen? Du vil opleve problemer med dublicate content, hvis du uden videre bare skifter over til sportsmidler.dk nu, da Google er begyndt indekseringen af dit website.

Du bør også kigge på hvordan dine URL skal være, jeg ved ikke hvilke muligheder du har i dit webshop system, men se om du ikke kan få opsøgt nogle søgemaskinevenlige url.

Dine title tag kunne være meget bedre. Generelt alt dit meta data.

Jeg kunne påpege mange andre kritiske punkter, men det har jeg desværre ikke tid til nu. Desuden er der en masse ting som du kan gøre indenfor salgsoptimering af din webshop. Desværre er det ikke muligt for mig at gå i dybden i mit indlæg, men hvis du er interesseret i at høre mere så kan du kontakte mig vi info@ioosinternet.dk.

De punkter der er markeret med fed kan du prøver at søge lidt efter på Amino, eller resten af nettet :o).

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:56

Længere unikke produktbeskrivelser , de er meget ens på hjemmeside og alt for kort , dog er det tit svært at lave lange unikke tekster

Der vises absolut max på google 67 i titlen jeg mener denne he<title>

Harpiksprodukter - Sportsmidler.dk - Sportsmidler.dk / Isposer - Tape - Bandager - Medicintasker - Sportstøj - Muskelsalve

</title>r huske unikke kort titler på max 67 tegn

Huske lave en kontaktsiden gerne med en kontaktformular og dog mindste med jeres telefon og jeres CVR nummer

Huske lig jeres CVR og jeres telefon nummer nederste på side i fodnoten , det skaber troværdighed

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 18:12

Jeg kan da også lige nævnte et par ting :)

• Skriftstørrelsen bør nok være mindre eller evt. anden skrifttype
  • Husk at udnyt viral markedsføring. fx giv dine kunder en god sjat af fortjenesten hvis de kan skaffeen kunde til dig
  • Overvej at indele menuer i fx pris. 500-1000, 1000-2000 eller hvad det nu måtte være. Det kunne også være efter mærke?
  • Overvej om der ikke skal laves slide på forsiden som viser tilbud eller lignende

Venlig hilsen

Kristoffer Hjerrild

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)