Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få en kopi af en lækker hjemmeside!...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

.... Og brug dine penge et andet sted !!

Jeg har ledt og ledt efter en hjemmeside som jeg synes er det optimale for præcis min forretning, det har jeg ikke kunnet finde, derfor har jeg fået lavet en komplet hjemmeside som rammer præcis det jeg mener en hjemmesider skal indeholde og være opbygget.

Det skal ikke være nogen hemmelighed, at det har kostet nogle knaster, mere end jeg har forventet.

Derfor vil jeg gerne sælge 2 kopier af siden. Jeg har ikke noget behov for at være den eneste i Danmark der har præcis den side, det der var vigtig for mig var at siden fungerede på den måde jeg gerne vil have det.

Jeg havde tænkt mig 1.500kr for hele siden - også har du den billige løsning som fungere perfekt.

Send mig en mail på rasmuslykke@gmail.com - så taler vi videre der, eller kontakt mig på telefon: 53384305!

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 16:58

Nu ville det jo være praktisk hvis man kunne se hvordan din hjemmeside så ud, ellers er det jo et gætværk om man kan bruge en side som din eller ej :)

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 17:00

Hvilken side drejer det sig om? evt. send en pb.

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 19:12

Derfor jeg opfordrede til at man skulle sende en mail - så jeg ikke overreklamerede på indlægget.

Men den kan ses på www.biosund.dk så :-)

Jeg er ved at overveje muligheden for shopmodul på den, og det kan den sagtens klare hvis det er..

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Harboøre
Tilmeldt 8. Jul 07
Indlæg ialt: 106
Fra  DecoyUniverse.com Skrevet kl. 09:42

Hej Rasmus

Hjemmesiden ser rigtig fin ud, vi skal bruge en ny hjemmeside til et firma vi arbejder på at få stablet på benene i disse dage.

Kunne måske godt bruge den du har fået lavet, men hvad hvis jeg skal have flere sprog på siden, engelsk, og tysk, samt måske også svensk skal jeg have lavet den på også, vil det være til at lave? det skal lige siges at jeg ikke er den store computerhaj så det skal være rimelig enkelt at redigere siden.

MVH

Flemming Nielsen

fn@jagtkiosken.dk

tlf: 25112810

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)