Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hyldepladsbutik på gågaden i Næstved

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Der er regnet med ca. plads til en 20 - 30 hylder i butikken, som vil blive opdelt i forskellige sektioner,og hvor der også er afsat noget udstillingsplads i vinduet. Faktisk kan du trykke på det link, som en af de andre har uploadet og trykke på streetview - det er dén butik hvor der på billedet står Køkken Atelier lige overfor Jensens Bøfhus. Beliggenheden er i en gåzone, men hvor der en gang i mellem også kører biler. Går du nord vil du endda møde en meget lille rundkørsel i "gågaden". Men jeg tror der vil være en masse besøgende fra især Jensens Bøfhus som vil kunne se direkte ind i butikken.

Som det er nu er vi 2 om butikken, og selve registreringen af et ApS er endnu ikke helt fastlagt. Mht. forsikring af lejeres produkter bedes lejere (desværre) selv kontakte deres forsikringsselskab, hvis det er meget dyre produkter, da det simpelthen ikke er muligt at opbevare mange varer hos os og vores forsikring ikke vil forsikre evt. lejeres produkter da vi står for formidlingen og ikke decideret ejer produkterne. Dog er det muligt at sende partier med varer en gang ugentligt til os, hvorfor der ikke vil være værdi til alt for mange penge på hylderne af gangen. Som formidler af lejeres produkter har vi herudover snakket om at sætte videoovervågning op, som præventiv virkning på tyveri og svind.

Glæder mig til at høre mere omkring hvad i synes og tak for jeres indlæg.

Hyldebutikken 

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 12:01

Det ser da rigtig GODT ud med masser af udstillingsvindue. Hvornår regner I så med at starte op?

Mvh. Kitt

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 13:57

Er der nogle af jer Aminoer der har et restlager eller bare generelt er interesseret i at komme ud med jeres produkter ud i en butik på gågaden i Næstved? Ser frem til at høre om hvad i synes!

Hylden

Citér

SmileGoddag til Hylden !

Jeres projekt lyder interessant. Jeg har selv tidligere solgt maling i Sorø, men i et industriområde.

Ja Kindhestegade kunne måske også være interessant for mig kender den og der er en farvehandler (Colama) i forvejen.

Men kunne måske kombineres med en webshop.

I/du må meget gerne kontakte mig hvis det ser ud til at projektet effektures.

WinkHeld og lykke, og på forhånd tak.

Ib Abildgaard

RÅD & MAL

www.raad-mal.dk

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 14:28

Hej

For lige at opsummere, så regner du med :

800,- for en meter hylde + 20% af omsætningen ?

Risiko for tyveri/svind for lejers regning

Forsikring for lejers regning

Forsendelser for lejers regning

Ikke for at lyde alt for negativ, men der skal godt nok være en god avance + høj omsætning på produkterne for at det hænger sammen.

Mvh

Jesper

Tilmeldt 13. Feb 10
Skrevet kl. 14:55

Hej Aminoer,

Først og fremmest tak for de mange besvarelser.

Mht. pris og fordelingstal af omsætningen og konceptet generelt, er det selvfølgeligt op til den enkelte lejer om, at vurdere om prisen er konkurrencedygtig. Men set i forhold til et konkret produkt, f.eks. et stykke tøj til udsalgspris 200 Kroner, så kan regnestykket se således ud:

Fordeling til Hyldebutikken: (20% af 200) 40 Kroner

Fordeling til lejer: (80% af 200) 160 Kroner

Hvis vi så hypotetisk regner med at lejer har en fortjeneste på 100 Kroner efter udgifter på det enkelte stykke tøj, så vil man skulle sælge 8 stykker om måneden før omkostningen på lejen af hylden er gået i nul. Dvs. ca. 2 stykker om ugen. For jer der har egne webshops kan i måske vurdere ud fra jeres ugentlige omsætning om dette kan lade sig gøre.

Regnestykket er selvfølgeligt kun vejledende, da produkterne samt udsalgspris er meget varierende.

Derudover skal vi jo regne med at vi er åbne 5-6 dage om ugen og der også vil være mulighed for at ligge direkte kontakt oplysninger til de enkelte lejere på hylderne, så kunderne altid vil kunne købe direkte. Vi fungerer altså som et delt salgssted/udstillingssted for de enkelte lejere og desværre ikke lageropbevaringsplads.

Med vores beliggenhed taget i betragtning håber vi at prisen er rimelig, men er meget åben for kritik af konceptet.

Vi forventer at kunne starte op ultimo Marts.

I er meget velkomne til at komme med jeres meninger om konceptet.

Hyldebutikken

Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 15:06

Dvs. At man kan leje en hylde hvor man bare har udstillingsvarer som ikke kan købes, men skal købes i en webshop som der bliver linket til?

Tilmeldt 13. Feb 10
Skrevet kl. 15:34

Hej routes4you,

Det er tanken at lejere selvfølgeligt vil kunne stille varer op på hylderne, hvor vi vil stille en salgsassistent til rådighed som står for salget af varerne. Det er derudover også muligt at lejere vil kunne sætte deres kataloger/kontaktoplysnnger så kunderne frivilligt fremover vil kunne købe ting direkte igennem lejers butik/webshop eller igennem hyldebutikken.

Håber det var svar nok ellers må du endeligt spørge igen.

DBH

Hyldebutikken

Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:36

Hej

I må meget gerne sige til mig når I begynder. Jeg er interesseret - selvom jeg måske hellere vil leje en halv meter til 500 kr inkl. moms. Håber sælgeren er god og stabil.

Venlig hilsen Mallen

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 12:00

WinkDet projekt er vist lagt på HYLDEN.

Vi har ikke hørt noget siden det blev lanceret.

Ib Abildgaard

RÅD & MAL

www.raad-mal.dk

Fra Østerbro
Tilmeldt 14. Aug 09
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 20:22

Hvor er det dog en fantastisk idé.

Sådan.

Partner @ The Social Agency 

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)