Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhotel + domæne er nu muligt at få fat i ... højstbydende vinder

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tanja Schjellerup:
Jeg gider på ingen måde ud i nogen diskussion omkring dette her - tak

Kan da godt være du ikke gider en diskussion om noget som er vigtigt i forbindelse med noget du gerne vil sælge.

Når du lægger op til bud, så betyder det du ønsker en auktionslignende budrunde for det du ønsker at sælge. Som sælger er det derfor kun rimeligt at at du oplyser deadline for bud og en mindste pris du forventer så dem der byder ikke byder forgæves.

Hvis kritik at din facon at gøre tingene på i forhold til alle andre auktioner, kan få dig til at mene at det er at nedgøre dig, så er det din egen udfordring.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 28. Nov 09
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 10:36

Kære Lagersalg

Jeg undskyldte først og fremmest til Mikkel for, at jeg ikke havde fået lagt det på i første omgang.

Som du kan se, så skrev jeg, at mindste prisen indtil videre er 500 kr

Budet løber til d. 20/2 - men hvis ingen byder ind, med en acceptabel pris - ja, så kan det være, at jeg forsætter muligheden for at byde - deraf mit 'indtil videre'.

Hvis du ikke har interessere i mit domæne, hvorfor skriver du så til mig?

Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:42

Hejsa

Jeg er interesseret i dit domæne, men ikke webhotellet, men vil selvfølgelig ikke give 500 for  domæneet alene. Jeg kan godt forstå at du ikke vil tabe på det, men skulle du være interesseret i at sælge domænet til en fornuftig pris er jeg meget interesseret.. det var den første ting jeg lige ville skrive...

Det andet jeg vil skrive er at jeg synes din annonce er helt okay.

Det tredje jeg vil skrive er, at jeg ikke synes at du skal sidde og bruge tid på det galde som folk heinde ofte lukker ud.

Det fjerde... jeg sidder rigtig meget her på amino og læser annoncer... og jeg synes det er så pinligt, at voksne forretningfolk (næsten altid mænd) sidder og hagler forskelige annoncer og personer ned herinde. Af samme grund har jeg ikke oprettet mig herinde før nu. Men nu kan jeg simpelt hen ikke holde mund længere.

For år tilbage var jeg på kom og vind.dk en spilleside, hvor jeg flygtede fra pga. gamle høns der ikke kunne sige noget konstuktivt, og det som foregår på amino er omtrendt samme stil, emnerne er bare anderledes....

Jeg synes at det er synd, at amino som er den fedeste ide længe, skal ødelægges af smålighed og kaglen fra en flok haner der alle sammen er bedre vidende og klogere og meget bedre end alle andre. Hvis I nu var rigtig kloge, så brugte I siden til noget fornuftigt. Hvis I er så bedre vidende, så del ud af jeres erfaren og hjælp dem der er "grønne" det kunne være det ville gavne erhvervslivet, måske kunne det endda være at der kom noget godt tilbage. Wink drop alle jeres sure opstød.

Er der en annonce I synes er træls, så lad den være, hvis I mener i kunne hjælpe personen, så gør det. Vær gode ved andre, hjælp hvor I kan....

Ja så var der også lidt galde fra en som synes at god karma er vigtigt.

Tilmeldt 15. Feb 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:46

Beklager stavefejl... mit tastatur drillede og kan se der mangler et eller flere bogstaver et par steder ....

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)