Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhotel + domæne er nu muligt at få fat i ... højstbydende vinder

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 28. Nov 09
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ejer et webhotel ved One.com, som jeg ikke har tid til at vedligeholde, da jeg har valgt at satse på at bruge mine kræfter helt andre steder

Domæne:

• www.eroticcity.dk

Webhotel:

• Betalt frem til 24 December 2010
  • 3 GB
  • Fri Trafik
  • Ubegrænset antal email-konti
  • Virus og spamfilter
  • Foto Galleri
  • Website
  • Blog
  • Hjemmesideprogram med
  • FTP
  • PHP5 - MySQL
  • Daglig Backup
  • Live Hjælp 24/7

Siden har dagligt besøgende fra rundt omkring i verden – men slet ikke lige så mange, som man kunne have – hvis den blev opdateret og vedligeholdt jævnligt.

Links som er på siden nu, vil blive fjernet før overgivelsen til den nye ejer.

Prisen er  indtil videre den højestbydende, så hvis du er interesseret, så skriv her, eller send en PB – eventuelt kan du også kontakte mig på tanja@schjellerup.com

Det er selvfølgelig både domæne og webhotel der bydes på :-)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:22

Hvad har der været på domænet ?

Hvad var planen med domænet ?

Hvor mange daglige besøg er der ca. ?

Mikkel

Tilmeldt 28. Nov 09
Skrevet kl. 15:28

Hej Mikkel

Der har været det på domænet, som der er nu - hvis du kigger på www.eroticcity.dk

Planen var, at tjene en ekstra god skilling på siden - men jeg har ikke tiden til at vedligeholde den.

Siden startede jeg i slutningen af dec. 2009

Og i dec. havde jeg i gennemsnit 4 daglige besøg på siden (124 i alt i dec)

I januar - 19 besøg dagligt (605 i alt i januar)

Og nu indtil videre i februar er den oppe på 42 daglige besøg i gennemsnittet indtil videre. (557 besøg indtil dags dato i februar)

Jeg tror på domænenavnet - derfor jeg startede ud med til at begynde med ... men jeg føler det er tosset, at have siden når jeg ikke har tiden til at vedligeholde den. Så bliver det nemlig ikke til gode skillinger på siden, men kun skillinger - hvilket heller ikke er dårligt, men ikke noget jeg vil bruge tiden på.

Derfor den nu er udbudt til højstbydende :)

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 18:22

200.-

hvor længe budfrist er der

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 19:00
Tilmeldt 28. Nov 09
Skrevet kl. 22:23
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Undskyld - jeg skulle selvfølgelig have skrevet en mindste pris på - indtil videre ligger buddet på 500 kr.

Det beklager jeg, at jeg ikke fik sat på fra start af.

De besøgende kommer til siden via almindelig google søgning - ligeså vel ved Adwords, som kører en lille stund endnu.

Man kan byde på det indtil 20/2 - indtil videre

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tanja Schjellerup:
Man kan byde på det indtil 20/2 - indtil videre

Det er useriøst. Sæt venligst en dato der er holdbar.

Og hvis der er en pris du finder attraktiv, så hav dog modet til at kræve den pris som minimum, det andet virker som en Trendsales annonce for en brugt tøjdel som du gerne vil sælge men helst ikke vil af med, men mindre prisen når et niveau hvor ingen alligevel gider købe.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 28. Nov 09
Skrevet kl. 08:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Undskyld Lagersalg - men det var bare for at høre om der var nogen der havde interessen herinde. Det er vel logisk, at jeg ikke er interesseret i at tabe penge på at tabe penge på at sælge webhotel+domæne.

Hvis der skal til at hamres på mig, ligesom I gør på en anden herinde lige nu, så kan er der jo ingen grund til at være herinde vedr. dette

Jeg gider på ingen måde ud i nogen diskussion omkring dette her - tak

Fra Nuuk
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 451
Skrevet kl. 09:01

Jeg kunne godt tænke mig at købe domænet alene, hostingen kan du smide langt væk. Problemet ligger bare i at hvis du sælger domænet alene kan du ikke bruge hostingen til noget - Og alle her inde ved at one.com er en host man ikke burde bruge..

Tilmeldt 28. Nov 09
Skrevet kl. 09:07

Hej Thomas

Det burde skam også være muligt, at finde ud af det på den måde - hosting kan jo bare opsiges, eller flyttes. Du er velkommen til, at komme med bud på det - gerne i en PB

Må jeg høre om, hvorfor man ikke bruger One.com, som host?? Det var jeg nemlig ikke vidende om, før du påtegnede det.

:) Tanja

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)