Hej Mette.
Jeg tænker også økonomi, men slet ikke 100 % for det første har jeg ikke så meget konkurrence, og for det andet, har jeg sparret mange, mange penge på at fjerne ALLE mellem led, sidste år var det ca. 200.000 kr.
Jeg kunne ALDRIG mere finde på at købe vare igennem mellemled, men kun fra hoved kilden, og sådan er det også nå andre firmaer ringer til mig og godt vil forhandle mine vare, det kan de godt få lov til, men det er til samme pris som andre også giver.
Jeg ved godt at min virksomheds politik ikke er som andres, men den har alligevel ført mig hen hvor jeg er i dag.
Jeg driver heller ikke en forretning for mine blå øjnes skyld, men hvis jeg kun gjorde det for at tjene penge, så var der jo ikke nogen grund til at jeg støttet og sponseret så meget som jeg gør, og 98% af det som jeg støtter, der er SLET ikke nogen reklame værdi i det, de fleste gange fravælger jeg selv at komme i avisen eller andet, nå jeg har støttet noget, for det er ikke det som er hensigten for mig.
Min virksomhed er heller ikke noget socialt kontor, men jeg syntes selv at det er oki at jeg hjælper andre mennesker nå jeg har muligheden for det, og nå jeg har hjulpet andre mennesker som måske ikke har det så nemt, så bliver jeg også selv i beder humør, og hvis jeg selv en dag skulle stå over for sådan et problem selv, så ville jeg da også håbe at der var nogen som ville hjælpe mig vider.