Kære Amino folk. Jeg har siden efteråret 2009 drevet forretning indenfor web og it. Jeg står og mangler en partner som kan træde ind i virksomheden og som er meget seriøs omkring hvad fremtiden bringer. Virksomheden er sat på standby lige pt. da jeg selv er under uddannelse og arbejder samtidig ved siden af. Mine personlige planer er at arbejde på fuldtid i min egen virksomhed når min uddannelse er færdiggjort. Jeg har brug for en partner som kan være med til at træffe beslutninger, som interesserer sig for økonomien i virksomheden, som har lyst til på sigt at arbejde på fuldtid med dette projekt, og som virkelig brænder for it, specielt indenfor webbranchen. Lidt om virksomheden:
- Vi har et hostingcenter (web, mail, ftp) Det jeg søger, er en partner der:
Derudover søger jeg en udvikler der er dygtig indenfor:
Udvikleren skal enten være selvstændig momsregistreret med et fast forhold/samarbejde til virksomheden, eller have lyst til at indgå i ledelsen. I så fald skal personen også "udfylde"ovenstående "krav/ønsker". Virksomheden har i forvejen et navn og er momsregistreret. Virksomhedens navn beholdes selvom vi skifter virksomhedsform, men nye idéer modtages naturligvis. Fortjeneste deles naturligvis ligeligt mellem alle partnere, med mindre vi indgår andre aftaler omkring fordeling af overskudet. Virksomheden har revisor og advokat. Revisoren er meget billig, og advokathjælp får vi gratis. Hvis dette indlæg har fanget din interesse, er du meget velkommen til at sende mig en mail på squizo@live.com. Af anonym mæssige årsager oplyser jeg hverken virksomhedens ellet mit eget navn her inde i debatten. Irrelevante henvendelser ignoreres fuldstændig. Jeg ønsker jer alle sammen en rigtig god dag, og jeg takker for den tid
i har brugt på at læse dette indlæg. Jeg håber på at høre fra nogen af
jer. Med venlig hilsen |
Du får nok flere henvendelser hvis du oplyser hvor i landet du holder til