Ved at opgive et tal mellem 10.000 og 40.000 opgiver man ikke så meget :) |
Det er ikke altid korrekt. Tit oplever man at jo mere fokus der kommer på ens branche jo større kan fortjenesten også være.
Ved at opgive et tal mellem 10.000 og 40.000 opgiver man ikke så meget :) |
Det er ikke altid korrekt. Tit oplever man at jo mere fokus der kommer på ens branche jo større kan fortjenesten også være. |
Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.
Under kr. 50,00 i timen :-)... Med venlig hilsen |
+ rep |
Og her menes pr. arbejdstime der bliver lagt i det... Med venlig hilsen |
Jo med affiliate og hvor der er penge at tjene er det altid korrekt. Jo flere der kommer til des dyrere bliver placeringerne i toppen af søgemaskinerne og des mindre tjener man. Jo flere der deltager i kampen om at få en enkelt kunde til at skaffe et abonnement via køb, des mindre bliver der til til dem der er der i forvejen. Det følger formlen A=B-1 Dem der har gode affiliates bør aldrig sige det, men det er jo deres valg.
|
Køb ren argan olie her
Jo du oplyser at man kan tjene mellem 100.000 og 400.000 per måned ved at gøre det 10x bedre end dig. |
Køb ren argan olie her
Så godt som du regner, burde du lave andet end lagersalg ;-) |
Hej Nu tror jeg denne tråd afsporer helt, iøvrigt ganske fornuftigt, idet jeg ikke tror, at trådstarter får noget som helst brugbart på denne måde. De fleste indlæg er nok korrekte, at der ca. der omkring, at indtjeningen ligger Men det komme jo så an på, om det nu også er indtjeningen eller overskudet, der skal indregnes eller tabene, som allerede er indregnet eller, hvordan var det nu, jo lagt til eller.... Nej nu er det politisk sortsnak. Nå det var bare mit lille indspark/udspark. Hilsen |
præcis, jeg oplyser intet :) |