Hej Thomas og Gitte! Hvis I ikke vil have hovedpine og/eller løbe tør for jeres budget kan I godt benytte min shopløsning. Min shopløsning er nemlig meget nem og enkel at bruge og meget billig at have med. I kan godt læse mere om min shopløsning på min hjemmeside Storehotel. I kan altid kontakte mig, hvis I har nogle spørgsmål eller hvis I har brug for nogle hjælp. |
Hej Thomas
Nu vil du sikkert høre en masse forskellige svar om hvilke CM-Systemer der er bedst, alle fra virksomheder/iværksættere som mig selv.
At sige at det ene CMS er beder end de andre synes jeg er forkert. Der findes nogle store og meget kraftfulde CM-systemer fx Joomla!, Typo3, osv. (selv laver vi vores hjemmesider med Joomla! CMS fordi VI mener at det er det bedste.)
Alle har webshops tilknyttet (og flere forskellige slags også.)
Det der kendetegner de store kraftfulde CMSer er, at de godt kan virke noget forvirrende til at starte på. Men som en anden har sagt, så åbner det for nogle muligheder for dig på sigt. De kan simpelthen så meget.
Designet er underordnet, en god webdesigner skal nok kunne lave et flot design ligemeget hvilket CMS du vælger.
Den gode partner/leverandør/designer vil også sætte dig ind i hvad du skal, hvordan du gør, osv.
Hvordan siden skal bygges op, der skal du nok ikke vælge at den skal være alt for smart og fancy. Keep it simple! - det sælger i sidste ende!
Lad være med at lave en masse ting der forvirrer kunden, ikke give kunden for mange muligheder for at komme væk fra indkøbskurven heller.
Jeg håber du finder ud af det.
Du skal være velkommen til at give mig et kald hvis du vil have en uformel snak omkring det hele.
Ha' en god dag.