Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GRAFIKER SØGER DELTIDSJOB ELLER FREELANCEJOB

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jan 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

HEJ
Mit navn er Theis Jensen. Jeg er 35 år og arbejder som freelance grafiker og konceptudvikler.

Jeg søger en deltidsstilling som grafiker 1, 2 eller 3 dage om ugen.

Jeg har de sidste 10 år arbejdet som grafiker hvor jeg har løst opgaver fra idéudvikling til færdigt produkt inden for både trykt og digital kommunikation.

Mine primære kompetencer med relevans for et eventuelt samarbejde er:

- Udarbejdelse af trykt kommunikation, såsom brochure, markedsføringsmateriale, visitkort og andre tryksager herunder ideudvikling, Design, opsætning/layout og tryk.

- Udarbejdelse af digital kommunikation, såsom webdesign, elearning, flash, herunder idéudvikling, design, produktion, klargøring og vedligeholdelse.

Jeg er en faglig dygtig og positiv person der fungerer godt i samarbejde med andre faggrupper. Jeg er meget fleksibel og har forståelse for ekstra travle perioder op til deadlines. Jeg arbejder på Mac i hele Adobe pakken.

Jeg er selv i besiddelse af alt hardware og software, der kræves for at løse ovennævnte opgaver. Jeg har et stort fagligt netværk af bl.a. trykkerier, tekstforfattere, fotografer m.m., så jeg vil kunne løse alle tænkelige komunikationsopgaver.

Håber dette har vakt jeres interesse og at min person og mine kompetencer vil kunne dække et behov hos jeres virksomhed. På min hjemmeside www.heygrafik.dk kan I læse mere om mig og min tilgang til kommunikation. Jeg kommer også gerne forbi og præsenterer mig selv.

--
De bedste hilsner
Theis Jensen // Hey! Grafik

theis@heygrafik.dk / +45 2016 2073

Nyvej 16C, 1.sal  / 1851 Frederiksberg C.
heygrafik.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:13

Og prisen per dag er? Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 29. Jan 10
Skrevet kl. 13:23

Hej og tak for dit svar.

Som fast freelancer tilknyttet 1,2 eller 3 dage om ugen lægger min timepris på 350 kr i timen som bliver faktureret hver måned.

Ved deltidsansat vil det jo være en fast månedsløn som vi forhandler os frem til.

Jeg kommer gerne forbi og præsenterer mig selv.

Hilsen Theis Jensen

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 15:03

Tak for info, vender muligvis tilbage i marts, da der sker mange forskellige ting som gerne skulle gå op i en højere enhed, og derfor kunne der måske være brug for tilknytning 1-2 dage per uge i en periode.

Køb ren argan olie her

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 15:11

Hej Theis

Kan du løse den her opgave http://www.amino.dk/freelancer/user/-2147482890_Webshop_-_med_et_rigtig_smart_design.aspx 

Eller komme på nogle andre ideer hvor man laver en smart webshop - der skiller sig lidt ud fra mængden.. (til en god pris!)

For hvis vi får en god omsætning i dette projekt, så kunne vi måske være interesserede i at have en god kontakt eller tilknytning til en som dig - som evt. løbende kan hjælpe med nye ting på siden.. Men vi skal bare have startet denne webshop op først..

Kunne nemlig rigtig godt lide din egen lille side - fed måde og sætte det op på.. Og hvis du også kunne finde på noget smart (måske lidt a la det jeg nævner i linket), så kunne det jo være vi kunne lave en god aftale. For hvis vi tjener noget, jamen så skal der nok både udvides og ligges nyt på siden.. 

Men kig evt. på mit freelance indlæg - og fortæl mig hvad du tænker omkring det (gerne også lidt pris)..

Mvh Uffe.. 

Tilmeldt 29. Jan 10
Skrevet kl. 15:17

Hej.

Det skal du være meget velkommen til

De bedste hilsner

heygrafik.dk

Fra Szczecin
Tilmeldt 4. Feb 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:24

Hej Theis

Jeg har selv været grafiker i 15 år, og fra en grafiker til en anden, det er FED grafik du laver!

Du skal helt sikkert nok finde dig et god arbejde!

Jeg er selvfølgelig nysgerrig om hvorfor du "kun" vil have deltid?

Dette er kun chit-chat og fører muligvis ikke til noget, så du behøver ikke forklare al for meget hvis det er for personligt.

Venlig hilsen Ian

Tilmeldt 29. Jan 10
Skrevet kl. 15:37

Hej Uffe.

Jamen det lydder jo som et spændende projekt.

Min indgang til godt design er at det er målrettet mediet og modtageren.

Det er meget vigtigt at der her fokuseres på brugervenligheden. Hvis modtageren ikke kan finde ud af at
betjene webshoppen bliver der ikke solgt nogle varer. Og så er det ligegyldigt hvor flot og anderledes shoppen er.

Jeg mener godt man kan lave en "almindelig" shop som via designet og et gennemtænkt koncept skiller sig ud fra mængden.
Uden der er brugt tid og penge på funktionaliteter som brugeren måske ikke er vant til... Så keep it simple.

Jeg vil meget gerne hjælpe jer med projektet både med hensyn til udvikling og vedligeholdelse.
Jeg kan ikke give nogen pris uden at vide mere om omfanget af opgaven.

Men kontakt mig gerne når i parate. Så kan vi mødes til en videre snak om opgaven.

--
De bedste hilsner

heygrafik.dk

Tilmeldt 29. Jan 10
Skrevet kl. 15:42

Hej Ian og mange tak for de rosende ord.

Grunden til at jeg søger deltid er at jeg sideløbende har nogle andre digitale projekter kørende som kræver en dag om ugen.

Hilsen Theis

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)