Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GRAFIKER SØGER DELTIDSJOB ELLER FREELANCEJOB

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jan 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

HEJ
Mit navn er Theis Jensen. Jeg er 35 år og arbejder som freelance grafiker og konceptudvikler.

Jeg søger en deltidsstilling som grafiker 1, 2 eller 3 dage om ugen.

Jeg har de sidste 10 år arbejdet som grafiker hvor jeg har løst opgaver fra idéudvikling til færdigt produkt inden for både trykt og digital kommunikation.

Mine primære kompetencer med relevans for et eventuelt samarbejde er:

- Udarbejdelse af trykt kommunikation, såsom brochure, markedsføringsmateriale, visitkort og andre tryksager herunder ideudvikling, Design, opsætning/layout og tryk.

- Udarbejdelse af digital kommunikation, såsom webdesign, elearning, flash, herunder idéudvikling, design, produktion, klargøring og vedligeholdelse.

Jeg er en faglig dygtig og positiv person der fungerer godt i samarbejde med andre faggrupper. Jeg er meget fleksibel og har forståelse for ekstra travle perioder op til deadlines. Jeg arbejder på Mac i hele Adobe pakken.

Jeg er selv i besiddelse af alt hardware og software, der kræves for at løse ovennævnte opgaver. Jeg har et stort fagligt netværk af bl.a. trykkerier, tekstforfattere, fotografer m.m., så jeg vil kunne løse alle tænkelige komunikationsopgaver.

Håber dette har vakt jeres interesse og at min person og mine kompetencer vil kunne dække et behov hos jeres virksomhed. På min hjemmeside www.heygrafik.dk kan I læse mere om mig og min tilgang til kommunikation. Jeg kommer også gerne forbi og præsenterer mig selv.

--
De bedste hilsner
Theis Jensen // Hey! Grafik

theis@heygrafik.dk / +45 2016 2073

Nyvej 16C, 1.sal  / 1851 Frederiksberg C.
heygrafik.dk

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:13

Og prisen per dag er? Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 29. Jan 10
Skrevet kl. 13:23