Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at finde leverandøre

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Sønderborg
Tilmeldt 4. Feb 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Aminoer.

Jeg søger tips og triks til at finde leverandører præsis til min Web-shop.

Jeg har oprettet domainet getdirty.dk som er en sex shop....

Jeg søger leverandører som kan tilbyde nyt, spændende og salgbare produkter.

Derfor behøver jeg jeres hjælp, hvordan finder jeg de rigtige leverandører som omfatter dette emne.

Mvh. Steven Jacobsen

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steven :-)

Jeg har selv eget en Sex-shop med en ven for et års tid siden, og der benyttede vi os af http://www.x-rated.dk som vi faktisk var rigtig godt tilfredse med :-)

Du kan få en af deres sælgere ud og fortælle noget om deres produkter (de nyeste, dem der sælger godt, osv.) Det koster ingenting at få sådan en sælger ud, og de er rigtig imødekommende.

Jeg vil dog anbefale dig, at købe et forholdsvist stort parti varer hjem ad gangen, idet deres fragtpris er rimelig høj.

De har så vidt jeg husker, også en regel der siger, at hvis du bestiller for under x-antal kroner, så er der et gebyr på 50% af det du køber + fragten.

Men de har et kæmpe udvalg af varer, til en rimelig pris.

Kan sagtens anbefales :-)

Held og lykke.

Henrik Nielsen

The only place where success comes before work is in the dictionary.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 4. Feb 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

mange tak for svaret, dem vil jeg kigge nærmere på...

har du ellers nogle erfaringer som du kan dele, hvorfor køre din shop ikke mere ??

Er der mere hjælp derude :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidt :-)

Du skal vide, at det er en hård kamp derude. Der findes utallige sexshops på Internettet nu, så branchen er meget hård! Du skal virkelig knokle, for at det kan betale sig.

Tag et kig rundt på nettet: http://www.google.dk/search?q=sexshop
Du bliver nødt til at skille dig godt ud, fra dine konkurrenter, og igen: det kræver meget tid.

Men tilgengæld vil jeg også sige, at det er en sindssyg spændende branche, du lære en masse :)

Vi lukkede shoppen efter godt 1 år, simpelthen pga. tidsmangel og manglende kapital.

 

The only place where success comes before work is in the dictionary.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 4. Feb 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 19:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Igen.

Har skrevet til X-rated.dk, håber de svare i morgen..

Hvor meget udstyr startede du selv  med, altså 10.000 eller 20.000. Hvor meget skal der til i opstart og hvor mange produkter skal man kunne tilbyde i opstart.

 

Solgte jeres shop OK, og hvad gjorde i for at sælge.

Mange hilsner Steven :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er svært at sige, men jeg mener at vi startede med omkring 10.000.

Du skal udbyde så mange produkter som muligt, for at få en god start - jo større udvalg, jo mere salg.

Desuden bør du grundigt undersøge hvad dine konkurrenter tager for de enkelte varer, og skrive din egen beskrivelse af produktet (det er vigtigt at sætte sig ind, i det man sælger!).

 

Vores shop solgte godt i forhold til hvor meget vi reklamerede. Vi startede med at sælge til venner og familie, senere fik vi lidt reklame på QXL under "sexlegetøj", hvilket jeg FRARÅDER kraftigt. Det var ét af vore fejltrin. Husk at du ikke har travlt, giv dig god tid, til at undersøge, og gøre tingene ordentligt. Én fejl kan koste dig alt dit hårde arbejde.

Held og lykke med konceptet :D

The only place where success comes before work is in the dictionary.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 4. Feb 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 07:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker du er en stor hjælp..

Jeg har ikke travlt med shoppen overhovedet, til at starte med er det tanken at køre den som hobby, ved siden af mit arbejde.

Ígår hvor jeg ude ved tøj og tryk, sammen med et fodbold, de vil bære navet Getdirty.dk på deres tøj, jeg skal kun betale for trykket. Sys selv det er en ok ide at prøve.

Når jeg først har fundet en leverandør eksempel xrated, så køber jeg en færdig lavet webshop hos BGsys.dk

Mine svigerforældre bruger den selv og er meget tilfredse "robertsmc.dk"

og så lige et spørgsmål, skal jeg moms registreres med det sammen, nu hvor jeg skal til at købe vare ??

mvh Steven Big Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som en god idé, det med tøjet :-)

Jeg kender ikke BGsys.dk, men det ser skam fint ud.

Det kan være en fordel at momsregistere dig, inden du køber varer, da du jo kan trække momsen fra :D
Og jeg er lige ved at tro, at x-rated faktisk kræver, at du er momsregistereret.

Lige en sidste ting, det vil være en fordel at finde flere grossister, så du måske kan udvide dit sortiment endnu mere :-)

The only place where success comes before work is in the dictionary.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)