Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kostplanen.dk - Har brug for feedback

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Indlæg ialt: 947
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Jeg købte Kostplanen.dk for en månedes tid siden nu. Har dog ændret designet og gjort nogle ting. Men er slet ikke tilfreds. Synes stadig ikke jeg får det fulde ud af siden.

Har derfor tænkt mig at skifte designet ud til noget lignende Nupokuren.dk - Ikke helt så simpelt, men den vej.

Hvor jeg så i venstre side vil ta alle mine mad kategorier og stille pænt. F.eks:

Pasta retter ( 34 )

Gryde retter ( 66 )

Kyllinge retter ( 27 )

På den måde, for at give et større overskud over siden, så snart man kommer der ind.

Hvad har i af forslag, til evt anden opstilling, placering af reklamer eller noget. Alt kan bruges, positiv som negativ. Er stadig ny til dette fag. På forhånd tak :-)

(PS er du manden for at ordne et godt design til mig, til en god pris. skriv til mig : simonbrask@hotmail.com  - mail og msn)

Tilmeldt 3. Sep 09
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 11:29

Jeg er vild med dit design som det er nu! Der er selvfølgelig altid plads til ændringer af placering af indhold osv., men jeg synes det vil være rigtig synd at ændre designet til noget så kedeligt som Nupo's...

Du kan evnt. kontakte os hos Curo media.dk, hvis du har brug for hjælp! Smile

mvh.
Nikolaj

Juusu here and Juusu there..

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Skrevet kl. 11:32

Jeg synes bare det er meget overskueligt? Er selvfølgelig også vild med det selv ;-)

Men ja, føler ikke jeg får det fulde ud af sitet. Synes det virker lidt lukket. Hvor nupokuren er mere åben - ja den er kedelig, men langt mere overskuelig og brugervenlig? man kunne pifte det lidt op jo, ved større topbanner og lidt.

Du også meget velkommen til at tilføje mig på MSN.

Fra Odense
Tilmeldt 27. Aug 06
Skrevet kl. 11:50

Vil meget gerne høre fra jer andre også. Gerne så mange som muligt. :-)

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 13:30

synes din side som den er nu er langt federe en nupokuren.dk

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 13:34
Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 13:52

Hej Simon. 

Inden du gør noget videre, må du tænke over, hvad implikationer det kan have for din forretning, at du ændrer den. Her er det svært at komme med en kompetent svar, andet en ens eget personlige indtryk af siden, og den kan du reelt ikke bruge til noget. Istedet vil jeg bare stille nogle spørgsmål, som du ikke behøver svare på, men bare tage med i baghovedet. 

Har du god trafik?

Hvis ikke, så hjælper et nyt design ikke, og du bør koncentrere dig om at fange flere besøgende ind, og siden ligger jo meget op til optimering af trafik via SEO

Konverterer du godt?

I forhold til de der så kommer ind, hvordan performer din side i forhold til at tilmelde sig - eller udføre andre actions?

Er det primært nye besøgende, uden god loyalitet?

Hvordan er dit split, ny kontra gammel, og hvor mange af dine besøgende har besøgt dig mere end 3 gange de sidste - exempelvis 6 mdr.  -- Her skal du tænke på at store ændringer i design generelt påvirkes negativt når sitet har en overvægt af loyale, tilbagevendende besøgende, hvis der ikke samtidigt tilføres tydelige fordele i form af arkitektur, nye features m.m.  

- Et godt eksempel på hvordan det gøres rigtigt kan du spørge Birgit fra min-mave.dk om - min-mave.dk blev flyttet på eksemplarisk vis, og Birgit var meget god til selv at tage dialogen med de der følte sig utrygge med det nye design. Nu har hun også en historisk loyal "kundegruppe" - overvej om du har det, eller om du kan leve med at folk falder fra. 

Hvis du tror at en designændring vil løfte din forretning, er min erfaring at du kommer til at blive meget skuffet. Det er meget normalt man selv bliver træt af udseendet, og designet, og siden du har overtaget det... har du ikke samme emotionelle forhold til det, som din forgænger...

Jeg synes du har meget bedre af, at arbejde videre med sitet på et strategisk niveau, og evt. teste og implementere ændringer i arkitektur og indhold lidt efter lidt. 

Hvis du stadigt gerne vil have et nyt design

Så overvej på det kraftigste at lave en test af det nye design, inden du implementere det... så ved du på forhånd hvor meget det vil påvirke din forretning at træffe denne beslutning. 

-Karsten

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 13:58

Din forside fucker totalt i IE7 (hvertfald ved min computer)

Fra Farsø
Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 614
Fra  Sportsway.dk Skrevet kl. 14:54

Rigtig godt design du har nu, ikke fjern det. Den er da fyldig nok?

Dbh. Kenneth Hedegaard Olsen

Sportsway - Danmarks nye sportsbutik på nettet

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:12

lave en længere titlen denne her mener jeg <title>Opskrifter fra Kostplanen.dk</title> gerne mindste 64 tegn og gerne unikke til hver underside

rss lig det evt. i en blog med rss - feed , til alle nyhederne på siden ville være en god ide , så folk kan abonner på alle de god nyhederne du skriver

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)