Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Seriøs samarbejdspartner søges til hjemmeside

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 154
Fra  Findino Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg søger en dygtig, erfaren og seriøs samarbejdspartner til en hjemmeside. Jeg har ideen og konceptet klar, mens forretningsplanen ligeledes er lavet. Jeg vil derfor stå for stort set alt, lige udover selve skabelsen af hjemmesiden, da jeg ikke har kompetencer på dette område.

Jeg er allerede i kontakt med andre potentielle samarbejdspartnere og virksomheder, men jeg vil nu give andre chancen for at byde ind, ligesom jeg ved at undersøge markedet kan vælge den helt rigtige person til projektet.

Jeg har nemlig store ambitioner med projektet, der på sigt gerne skulle blive et internationalt site og jeg forventer det første år et overskud på ca. 160.000 kr. Samarbejdet vil bestå i at samarbejdspartneren vil få en procentdel af omsætningen eller overskuddet.

Jeg har en række krav og hvis du føler at du kan opfylde og stå inde for dem, er du meget velkommen til at kontakte mig på mail eller PB, så skal jeg nok informere nærmere omkring konceptet:

- Stor erfaring med hjemmesider

- Dygtig til søgemaskineoptimering

- Dygtig til at lave hjemmesider med godt design, brugervenlighed og navigation

- Kan lave databasesøgning af profiler, og databasen skal kunne håndtere stort antal brugere

- Upload og sortering af videoer, skal være muligt

- Betalingssystem med dankort og kreditkort

Mail: projektwebpro@gmail.com

Jeg ved det er mange krav, men jeg ved samtidig også der findes mange dygtige webudviklere derude, som vil kunne håndtere opgaven. Jeg stiller efter den bedst mulige til opgaven, og ikke bare en hvilken som helst webudvikler.

Jeg håber på en masse seriøse henvendelser!

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 11:53

Du glemte at nævne hvad du har tænkt dig at betale vedkommende.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra København
Tilmeldt 18. Jan 10
Fra  Findino Skrevet kl. 12:27

Nej jeg mener jeg skrev at samarbejdspartneren ville få en procentdel af omsætningen eller overskuddet.

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 13:49

Aha. Med andre ord skal man arbejde gratis.

Held og lykke med at finde nogen der gider dét.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 13:57

Hej Santafun

Jeg tvivler på du får nogen henvendelser hvis du ønsker kun at give procenter ud, uden garanti for indtjening for den der skal programmere og designe hjemmesiden for dig. Samme debat har tidligere været oppe, hvor der blev vendt nogen interessante problemstillinger, og senere i debatten løsningsforslag til betalingsfordeling eller procentafregning med minimumsgaranti til udvikleren.

læs evt. mere her: http://www.amino.dk/forums/p/79930/509280.aspx#509280

Fra København
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 899
Skrevet kl. 14:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Santafun, 

Med en så seriøs vinkel som du ligger op til, og hvis budgettet er realistisk, burde det være muligt at finde villige investorer der kan betyde du får råd til at gøre det eneste rigtige i den her situation... 

Invester dog i din fremtid. Betal et bureau til at udvikle siden, og accepter et mindre overskud det første år, men et bedre fundament for din langsigtede forretning. 

Min erfaring er, at selvom du måske finder lige præcis den perfekte profil, der er villig til at ligge sit liv i dette, ender det i langt de fleste tilfælde forfærdeligt galt, da den du "hyre" får utroligt svært ved at se guleroden, kontra alle de timer, du ligger op til der skal bruges. 

For ikke at nævne de kompetencer du efterspørger er tvivlsomme i kvalitet når du kræver det hele fra en enkelt person. 

-Karsten

Fra København
Tilmeldt 18. Jan 10
Fra  Findino Skrevet kl. 14:04

Seriøst Uffe, jeg bedte om seriøse svar! Jeg kan godt lige igen, gentage for din skyld. Man får en procentdel af omsætningen, dvs. man arbejder ikke gratis, men man får bare ikke noget ud af det, med det samme, men over en længere periode. Således vil samarbejdspartneren også have et incitament til at yde sit optimale og engagere sig i hjemmesiden. Det er derfor jeg søger en samarbejdspartner og ikke en virksomhed.

Og hvis du igen prøver at læse indlægget, har jeg allerede 2-3 potentielle samarbejdspartnere, så jeg har skam allerede fundet nogle!! Jeg ville bare se om jeg kunne finde en, der kunne opfylde alle de krav jeg har sat?!

Fra København
Tilmeldt 18. Jan 10
Fra  Findino Skrevet kl. 14:07

Jeg takker desuden Lars og Karsten, for jere konstruktive svar. Jeg vil tage det med i mine overvejelser Smile

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 14:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Santafun:

Seriøst Uffe, jeg bedte om seriøse svar! Jeg kan godt lige igen, gentage for din skyld. Man får en procentdel af omsætningen, dvs. man arbejder ikke gratis, men man får bare ikke noget ud af det, med det samme, men over en længere periode. Således vil samarbejdspartneren også have et incitament til at yde sit optimale og engagere sig i hjemmesiden. Det er derfor jeg søger en samarbejdspartner og ikke en virksomhed.

Men nu er det jo desværre så snedigt med procentsatser at selv om man får 99% af f.eks. 0 kroner, så er det stadigvæk kun 0 kroner.

Så vidt jeg kan forstå forventer du en udvikler der arbejder et år til en procentsats af det forventede overskud på 160.000 kroner - Og uanset om det så var 100% er det altså ikke en gulerod der lokker ret mange af de professionelle folk til.

Men hvis du kan finde en eventyrlysten udvikler der er frisk på at løbe hele risikoen ved projektet, så er det da selvfølgelig muligt.

Det virker bare ikke til at du selv har den store risiko ved projektet, det ville være noget andet hvis du havde sat hus og hjem over styr for at få det her projekt til at blive en sucess.

Forvent at en seriøs konsulent skal have et sted mellem 4 og 600 kroner i timen hvis det er en freelancer og skulle du ansætte en seriøs udvikler vil jeg forvente et lønniveau der starter på 35.000 pr md.

Så lokker "en procentdel af et forventet overskud på 160.000" ikke rigtigt ret meget.

Ovenstående skal ses som et seriøst og konstruktivt indlæg med gode råd og ikke som noget du skal tage direkte ilde op.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København
Tilmeldt 18. Jan 10
Fra  Findino Skrevet kl. 15:05

Ifølge flere webudviklere skulle hjemmesiden gerne kun tage maks 2 mdr. at lave, så større projekt er det altså heller ikke.

Og den rigtige samarbejdspartner vil kunne se potentiale i konceptet, så selvom han måske ikke får en enorm månedsløn med det samme, kan han tjene rigtig godt på længere sigt, selv uden at lave det store arbejde, udover lidt videreudvikling af hjemmesiden.

Jeg synes efterhånden indlæggende begynder at overlappe hinanden, så synes flere lignende kommentarer er overflødige. Der er kun en ting at sige: Jeg vil overveje de konstruktive svar og er stadig åben hvis der skulle være en interesseret samarbejdspartner. Smile

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)