Hej Amino'er Jeg søger en dygtig, erfaren og seriøs samarbejdspartner til en hjemmeside. Jeg har ideen og konceptet klar, mens forretningsplanen ligeledes er lavet. Jeg vil derfor stå for stort set alt, lige udover selve skabelsen af hjemmesiden, da jeg ikke har kompetencer på dette område. Jeg er allerede i kontakt med andre potentielle samarbejdspartnere og virksomheder, men jeg vil nu give andre chancen for at byde ind, ligesom jeg ved at undersøge markedet kan vælge den helt rigtige person til projektet. Jeg har nemlig store ambitioner med projektet, der på sigt gerne skulle blive et internationalt site og jeg forventer det første år et overskud på ca. 160.000 kr. Samarbejdet vil bestå i at samarbejdspartneren vil få en procentdel af omsætningen eller overskuddet. Jeg har en række krav og hvis du føler at du kan opfylde og stå inde for dem, er du meget velkommen til at kontakte mig på mail eller PB, så skal jeg nok informere nærmere omkring konceptet: - Stor erfaring med hjemmesider - Dygtig til søgemaskineoptimering - Dygtig til at lave hjemmesider med godt design, brugervenlighed og navigation - Kan lave databasesøgning af profiler, og databasen skal kunne håndtere stort antal brugere - Upload og sortering af videoer, skal være muligt - Betalingssystem med dankort og kreditkort Mail: projektwebpro@gmail.com Jeg ved det er mange krav, men jeg ved samtidig også der findes mange dygtige webudviklere derude, som vil kunne håndtere opgaven. Jeg stiller efter den bedst mulige til opgaven, og ikke bare en hvilken som helst webudvikler. Jeg håber på en masse seriøse henvendelser! |
Du glemte at nævne hvad du har tænkt dig at betale vedkommende.