Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pointsite med god omsætning og indtjening

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Pointsite:
"har dem jeg skal bruge"??

2 tråde hvor jeg ved ikke hvor mange har fået dine infomationer, det fortæller mig et eller andet åbenbart går galt når info kommer på bordet ellers var siden vel solgt!

Pointsite:
Har du prøvet at sælge et website??

Hmm det er det jeg lever af Smile

Pointsite:
95% er "osere" som bare er nysgerrige, så 20 henvendelser er ikke så sindssygt vildt overdrevet mange henvendelser som du vil gøre det til ;)

Ja det er jo klart når du vælger at ukendte årsager at hemmeligholde diverse oplysninger her får du så en del "osere"

/allan

Tilmeldt 4. Jan 10
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:29

Vil ikke falde ned på dit plan, hvor du prøver at få min side til at fremstå dårligt.

Og det står vel mig frit for, hvor meget jeg vil oplyse i et åbent forum.
Men lad venligst være med at kommenterer i tråden, hvis du ikke er interesseret i at købe!!

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 11:35

Pointsite:
hvor du prøver at få min side til at fremstå dårligt.

Den konklusion stå du selv for, det er ikke det jeg prøver på.

Jeg prøver bare at forklare dig du nu haft denne kørende i 2 tråde og at du åbenbart stadig ikke har solgt din side og når man ikke får info ja så konkludere jeg noget må gå galt når info kommer på bordet, hvordan dette kan få din side til at fremstå dårligt forstår jeg ikke lige, det er vel hvilken briller man kikker på dette med ?

Pointsite:

Ja det gør det, men så må du også være forberedt på det du kalder "osere"

Pointsite:
Men lad venligst være med at kommenterer i tråden, hvis du ikke er interesseret i at købe!!

Som du selv skriver det er et åbent forum så derfor kommentere jeg så også på hvad der passer mig :)

/allan

Fra Tranbjerg
Tilmeldt 11. Jan 06
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 11:37

Send gerne info med url og informationer i en pb.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 11:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Pointsite:

Vil ikke falde ned på dit plan, hvor du prøver at få min side til at fremstå dårligt.

Det tror jeg nu heller ikke er hensigten med hans beskeder.

Nej, det kan da sagtens være, at folk bare er nysgerrige i hvilken side det er, og nej, din side behøver da bestemt ikke at være dårlig.

Kan ikke forstå dit hemmelighedskræmmeri. Skriv dog URL'en til siden, helt fair at der ikke bliver skrevet oplysninger om omsætning, brugerbase etc. åbent i forummet.

Skriver du adressen, så vil de nysgerrige, men ikke købsvillige kunne se siden, du slipper for at skrive samme info til ingen verdens nytte, og så kunne du jo være heldig at der kom en forbi og tænkte "hey, det er da en meget fed side - den kunne jeg godt være interesseret i". Også selvom han fra starten ikke har været potentiel køber.

Det gjorde jeg da jeg solgte Music4Free, og få dage efter var den solgt.

Så genovervej sagen - det kan vel ikke skade at give adressen til en alligevel offentlig tilgængelig side ;)

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 12:01
Men hvis der ikke er noget arbejde i det, hvorfor sælger du så 35.000 passiv indtægt om måneden for den samlede sum af 35.000? :S Anyways - du må meget gerne sende noget statestik i en pm til mig.
Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Jul 08
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 12:03

Første tråd:

"Hej

Da jeg er ved at have for meget at se til, ønsker jeg at sælge lidt fra.
Jeg har valgt at sætte mit pointsite til salg. Det er et site hvor der ikke skal sendes vare ud til kunder. Alt klares over nettet. Sitet har mere end 8000 medlemmer, og omsatte i December for ca. kr. 13.000,-
Udgifter er minimale. (under kr. 3000,-)

Sitet sælges for kr. 50.000,- + moms eller fornuftigt bud.

Omsætning kan selvfølgelig dokumenteres

Jeg hjælper den nye ejer med at komme godt i gang.

Send en PB hvis du ønsker mere info."

Anden tråd:

"Så prøver jeg lige igen :)

Da jeg er i fuld gang med et større projekt, vil jeg gerne af med mit pointsite.
Sitet har ca 6000 brugere. Der skal ikke sendes vare ud, da alt klares over nettet.

Prisen er 35.000,- + moms hvilket svare til lidt mere en januar måneds omsætning.

Send en PB hvis du er interesseret.

Men KUN seriøse købere ;)"

Hmm..

Hvordan kan det være at din omsætning næsten er tredoblet, hvor du samtidigt har mistet 2000 brugere og siden er faldet fra 50.000 til 35.000 i pris?

Send gerne information på PB Wink

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 252
Fra  Lashes.dk - Alt indenfor øjenvipper Skrevet kl. 12:12
Tilmeldt 4. Jan 10
Skrevet kl. 12:28

Rasmus Hoeks:
Men hvis der ikke er noget arbejde i det, hvorfor sælger du så 35.000 passiv indtægt om måneden for den samlede sum af 35.000? :S Anyways - du må meget gerne sende noget statestik i en pm til mig.

Hvor henne skriver jeg at der ikke er noget arbejde i det??
Jeg skriver at jeg sælger siden, da jeg ikke har tid til den mere. Så det er jo nok fordi der skal bruges tid på den ;)

Ang. fald i brugere, så kan jeg se at jeg har skrevet forkert i det første indlæg. Det beklager jeg.
Der har aldrig været 8000 brugere, men "kun" 6000

Tilmeldt 4. Jan 10
Skrevet kl. 12:32

Og så vil jeg lige gøre opmærksom på at det ikke er en passiv indtjening på 35.000,- om måneden.

Hvis du nu gider læse hvad jeg skriver, står der at det svare til LIDT MERE end januar måneds OMSÆTNING!!

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)