Jamen jeg har ingen allergier |
Da jeg sagde ja til at lave hjemmesiden for min kunde var han lige gået konkurs med et firma. Dvs. at han intet ejer og alt han troede han ejede skulle sælges for at betale firmaets gæld.
Derfor valgte kunden at jeg skulle købe domæner osv. så domænerne ikke skulle sælges sammen med alt det andet fra det gamle firma og hans personlige ejendele. Han havde fået en samlet pris på hjemmesiden hvor vi så har lagt de udgifter på jeg har haft til domæner og sådan noget. Selvfølgeligt unden at jeg tjener på det da det er ulovligt.
Nej jeg har ikke meget erfaring men syntes da heller ikke jeg er dum, da jeg ellers har stor succes på arbejdet.
Mit problem er at jeg tror kunden vil kræve erstatning for sin manglende indtjening da den bestilte hjemmeside ikke har været online. Og ja, jeg har flere gange forklaret kunden at hvis ikke der ville blive betalt ville der heller ikke ske en levering af varen. Jeg kan bare ikke forstå at jeg skal være ansvarlig og betale for at kunden får et produkt som han efterfølgende ikke skal betale for når han har brudt vores aftale ved ikke at betale.