Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunde skylder mig penge og kræver nu erstatningskrav.!

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:
Så smile og lad os sætte os ned i en rundkreds og lege 1970 :D

Jamen jeg har ingen allergier Smile og er kun interesseret i at være behjælpelig, da jeg også får mange gode svare her på Amino selv. Springer dog lige over rundkredsøvelsen, det er jeg for asocial til hehe Smile

Køb ren argan olie her

Fra Herning
Tilmeldt 24. Nov 08
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 21:54

Da jeg sagde ja til at lave hjemmesiden for min kunde var han lige gået konkurs med et firma. Dvs. at han intet ejer og alt han troede han ejede skulle sælges for at betale firmaets gæld.

Derfor valgte kunden at jeg skulle købe domæner osv. så domænerne ikke skulle sælges sammen med alt det andet fra det gamle firma og hans personlige ejendele. Han havde fået en samlet pris på hjemmesiden hvor vi så har lagt de udgifter på jeg har haft til domæner og sådan noget. Selvfølgeligt unden at jeg tjener på det da det er ulovligt.

Nej jeg har ikke meget erfaring men syntes da heller ikke jeg er dum, da jeg ellers har stor succes på arbejdet.

Mit problem er at jeg tror kunden vil kræve erstatning for sin manglende indtjening da den bestilte hjemmeside ikke har været online. Og ja, jeg har flere gange forklaret kunden at hvis ikke der ville blive betalt ville der heller ikke ske en levering af varen. Jeg kan bare ikke forstå at jeg skal være ansvarlig og betale for at kunden får et produkt som han efterfølgende ikke skal betale for når han har brudt vores aftale ved ikke at betale.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:07

Michael Ørtoft:
Mit problem er at jeg tror kunden vil kræve erstatning for sin manglende indtjening da den bestilte hjemmeside ikke har været online.

Behøver du nok ikke at være nervøs for, idet han for det første har bevisbyrden for et tab, og har han råd til den sag, så har han også råd til at betale dig. Derudover har han en positiv opfyldelsespligt til at begrænse sit tab, og det kan han gøre ved at betale det han skylder dig eller indgå forlig med dig.

Bare få sendt fakturaerne og dernæst rykkerne og til sidst så afsted til advokat. Du skal ikke få søvnløse nætter over det. Find evt. et inkassobureau der begynder opkrævningerne som er tilmedlt RKI, så kan det være det sætter skub i tingene. Prøv Experian.

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:49

Michael Ørtoft:

Da jeg sagde ja til at lave hjemmesiden for min kunde var han lige gået konkurs med et firma. Dvs. at han intet ejer og alt han troede han ejede skulle sælges for at betale firmaets gæld.

Derfor valgte kunden at jeg skulle købe domæner osv. så domænerne ikke skulle sælges sammen med alt det andet fra det gamle firma og hans personlige ejendele. Han havde fået en samlet pris på hjemmesiden hvor vi så har lagt de udgifter på jeg har haft til domæner og sådan noget. Selvfølgeligt unden at jeg tjener på det da det er ulovligt.

Nej jeg har ikke meget erfaring men syntes da heller ikke jeg er dum, da jeg ellers har stor succes på arbejdet.

Mit problem er at jeg tror kunden vil kræve erstatning for sin manglende indtjening da den bestilte hjemmeside ikke har været online. Og ja, jeg har flere gange forklaret kunden at hvis ikke der ville blive betalt ville der heller ikke ske en levering af varen. Jeg kan bare ikke forstå at jeg skal være ansvarlig og betale for at kunden får et produkt som han efterfølgende ikke skal betale for når han har brudt vores aftale ved ikke at betale.

jeg tror dette er problemet

Rolige nu kunden kan ikke kræve penge for noget der ikke har været online

1 det er et helt nyt domæne forstår

2 problemet er nok kunden ikke har 10.000 kr pga. han lige er lige gået konkurs , bor måske i lejebolig og kan ikke låne i banken , og er måske i RKI i forvejen

3 han ønsker bare hjemmesiden nu og prøver på denne måde for at få den gratis

4 jeg ved ikke om han er i RKI eller overhovedet har råd , med måske vis du ved lidt om person , har  han bil , ejerbolig , luksus ting fladskærm 32 fjernsyn

5 har person værdi sæt igang faktura regninger , rykker og til sidste med advokat med det samme ,ingen tvivl om det

6 Håber du får dine penge , for du har  jo udført et arbejde

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)