Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tror I har fået løst problemet (Amino svartider)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Farsø
Tilmeldt 20. Dec 09
Indlæg ialt: 614
Fra  Sportsway.dk Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Rohde:
Well vi arbejder på det.

Hey.

Der er stadig svartid på et par sekunder, men er der mulighed for at vi kan få noget af vide omkring fejlen, for jeg er sikker på at vi sidder et par stykker her, som er klar til at undersøge omkring det, hvis der er noget i ikke kan få til at funge :-)

Dbh. Kenneth Hedegaard Olsen

Sportsway - Danmarks nye sportsbutik på nettet

Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 11:17

Har længe oplevet problemer (også i dag).

Jeg får ofte lov at få en 5-10 side visninger, også er det som om, at hele amino dør fra 10 sekunder til 2 minutter.

Skal siges at fejlen oplever jeg altså kun på Amino :-)

MVH Thomas

Fra Hanoi
Tilmeldt 9. Jan 07
Indlæg ialt: 577
Fra  ComOnline - er du ikke online, så kommer du det Vietnam Rejser Skrevet kl. 11:35

Jeg oplever det samme som Thomas, også kun på amino.

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 18:39

Hej allesammen

Vores problem har været databaserelateret. Nogle af databaserne har haft brug for at få ændret lidt på konfigurationen. Derudover har vi taget lidt hånd om diskene på database serverne.

Hovedproblemet ligger dog nok i en ikke optimal indeksering af tabellerne som der bruges her i debatten/bloggen/wikie (dvs. CommunityServer platformen).

Vi får en database (SQL Server) ekspert til at kigge vores indeks igennem, så de kan blive justeret lidt.

De ting som vi - dvs. udviklerne på Amino - har rodet med har givet en bedre performance end ellers de sidste par dage. Og med yderligere hjælp skulle vi gerne få en rigtig god performance igen.

Tak for søtten, tålmodigheden og jeres gode humør Smile

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)