Yes - nu virker det. Lige pludselig gik det super hurtigt..... Godt kæmpet af jer
|
Well vi arbejder på det. Claus har flyttet lidt rundt på den fysiske placering af nogle tabeller her ved midnat.
Yes - nu virker det. Lige pludselig gik det super hurtigt..... Godt kæmpet af jer
|
Det er desværre ikke nødvendigvis en langtidsholdbar løsning vi har fundet endnu, men vi arbejder på alle fronter med at forbedre hvor vi kan... |
Mvh Claus // Amino
-- Mine debatindlæg er udtryk for min egen holdning og har ikke noget med Amino eller andre at gøre.
Super! Fedt at det lykkes! :)
Men hvorfor er Amino blevet langsommere? Flere brugere? |
Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!
Uanset hvad så sender jeg jer masser af tålmodighed og positive tanker. Det er sgu flot kæmpet og jeg håber at I snart finder en langtidsholdbar løsning, så I kan koncentrere jer om den flotte udviklng på Amino frem for at rode rundt i databasen. |
Amino har ik virket her hele dagen... |
Hvordan med annoncering på Amino og nedetid? Bliver kampagnerne forlænget? |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Hej Flot kæmpet Det ser ud til at I har fat i den "lange ende", så hold bare fast De bedste hilsener |
Det er muligt det er er fixet meeeen jeg oplever stadig den svare efter 4-6 sek /allan |
Jeg synes det fungere klart bedre og de flest råd jeg har fået om søgeord optimering har jeg fået herind , og har da også med den viden kunne videre nogle enkel råd nu, da man ved mere nu . Super flot det at det er blevet bedre. hvor skulle ellers få alle de gode råd fra rare amino er |