|
Har IE browser fejl, indholdet under banner bliver skubbet til højre side.
Men, www.Kostplanen.dk er tilmeldt :-)
Held og lykke med projektet.
Debat
|
|
Har IE browser fejl, indholdet under banner bliver skubbet til højre side. Men, www.Kostplanen.dk er tilmeldt :-) Held og lykke med projektet. |
|
Så har jeg tilføjet www.azurex.dk - Jeg er ret imponeret over designer. Simpelt og lækkert! |
Billig hjemmeside hos www.AzureX.dk
|
Hej Bjarke Tillykke med dit nye site Kunne overveje at tilføje: www.sommerhuslejer.dk
|
|
Tak for det Mikeal ! Og din side er modtaget og godtaget |
Vh Bjarke.
|
Jeg har lige nogle SEO Sprøgsmål jeg rigtig godt kunne bruge svar på. Burde jeg lave RSS feeds på hjemmesiden? og hvad vil det sige hvis jeg gjorde? |
Vh Bjarke.
|
Jeg fandt lige en stavefejl:
Underkategorien "Community" (til Computer og Internet) er stavet "Communiy".
Derudover har jeg svært ved at finde en passende kategori til min IT-konsulent virksomhed, men har da forslået et link :)
Jeg synes det er et rigtig lækkert design du har fået skruet sammen, faktisk et af de linkkataloger som ser bedst ud (af dem som jeg pt. har set) www.handy-pc.dk er tilføjet :) |
|
Overraskende flot design til et link-katalog! Tillykke, flot arbejde :-) Dejlig overskueligt! 10 herfra :) |
The only place where success comes before work is in the dictionary.
|
Tak til jer! :) Er der ikke nogle der har nogle vilde / åndssvage / gode ideer til hvordan jeg kan skille mig ud fra mængden af link kataloger? |
Vh Bjarke.
|
Rigtig god link hjemmeside, PHPTECH.dk er tilføjet
Mvh. PHPTECH v/ Thomas De Oliveira salg@phptech.dk +45 28770945
|