Så er min guide til ølbrygning tilmeldt |
Vores Stenvæg er også tilmeldt tak.
Mikkel
Så er min guide til ølbrygning tilmeldt |
Vores Stenvæg er også tilmeldt tak.
Mikkel |
Jeg synes det er en flot side, men jeg har lige noget konstruktiv kritik: Jeg bruger ofte min lille bærbare (msi wind notebook) og det eneste jeg ser på skærmen når jeg kommer ind på siden er toprammen og menuen. Det er en voldsomt stor topramme som tager opmærksomheden fra det man leder efter. Jeg tror aldrig jeg er stødt på så stor en topramme før og det er en anelse generende ikke at se selve indholdet med det samme. |
Spædende! Jeg har tilføjet WhiteAway.com Da jeg gjorde det, lavede jeg en fejl i indtastningen (sagde den - så det stoler jeg på). Det resulterede så i, at jeg skulle skrive det hele ind igen, og jeg fik ikke at vide, hvad jeg havde skrevet forkert ind. Jeg tror det skyldes, at jeg havde mellemrum mellem cifrene i telefonnummeret, men det det ikke helt. Måske det kan laves smartere? Men ellers let at tilmelde sig :) |
Så er Reklameshoppen også tilføjet, så må vi håbe det giver nogle hits til vores favorable tilbud på kuglepenne, tryksager & plastikkort
mvh Thomas |
Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede
Gode ideer, vil helt klart skrive nogle af de forslag ned. Hej Michelle, du har det er har du ret i, headeren er for stor, kan jeg godt se problemet, men sådan har jeg valgt at gøre ![]() Tak for alle Amino tilmeldingerne, det er overvældene! |
Vh Bjarke.
Fint site. hitgames.dk er nu også blevet tilmeldt. Held og lykke med det. |
Undskyld jeg svare på et gammelt indlæg men har en kommentar til din hjemmeside. Jeg har tilmeldt et sitet men fik følgende fejl: Der er fejl i din indtastning Herefter var alt det jeg indtastede forsvundet, og der står ikke mere omkring hvad fejlen gik ud på. Det er lidt af en brøler at lave, for det for i hvertfald mig bare til at lukke fanen og sige nå :) |
Så er min side også tilføjet! |
www.margretenborg.dk Rengøring Vejle - Rengøring Kolding - Rengøring Fredericia - Rengøring Horsens