Som i alle siger er det selvølgelig bedst hvis man investere i PBS.
Men da jeg er i en læringsproces vil jeg hellere ofre noget af profitten og så gå over til Pay-pal i stedet for at skulle betale et større beløb pr. måned.
Så tror jeg forsøger mig med det og så tager den derefter, kan godt være at der kommer flere forespøgler på at handle igennem PBS.
Som i alle siger er det selvølgelig bedst hvis man investere i PBS.
Men da jeg er i en læringsproces vil jeg hellere ofre noget af profitten og så gå over til Pay-pal i stedet for at skulle betale et større beløb pr. måned.
Så tror jeg forsøger mig med det og så tager den derefter, kan godt være at der kommer flere forespøgler på at handle igennem PBS.
Jeg mener Paypal har en Xpress betaling med VISA og dermed burde der ikke være forskel på opfattelsen af en VISA betaling via Paypal i forhold til via PBS.
Jeg synes ikke du tager dit eget projekt alvorligt nok, hvis du ikke vil ofre nogle penge på sådan en betalingsløsning gennem PBS.
Det ville svarer lidt til hvis du ville sælge sokker, og så kun vælger at have et par tilgændelig som er gule med polkaprikker, "også vente til der kommer mere salg med at udvide".... Det er næsten sikkert at det ikke blive en success, som man så gerne vil have, hvis man ikke går 100% ind i det!
Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!
Kan godt forstå du mener jeg ikke tager mit projekt seriøst, men må sige jeg er uenig i den betragtning.
Jeg har aldrig drevet virksomhed og behøver derfor en viden omkring moms, skat, jura og selve driften af hjemmesiden. Der ud over er min økonomiske situation i og med jeg er studerende ikke til at gå ud og låne 50-100k til at opkøbe et varelager.
Jeg har derfor valgt, da jeg læste et indlæg her på amino omkring dropshipping at prøve det ad. Jeg har derefter fået et godt tilbud på en hjemmeside og selve projektet står mig kun i 4,5k. Jeg kunne derfor godt tænke mig at holde omkostningerne nede og hvis jeg kan få et betalingssystem som pay-pal hvor jeg ikke har nogle faste omkostninger hver måned og de samtidig tager imod visa kan jeg ikke se hvorfor jeg ikke skulle vælge dette?
Ved godt at de tager en forholdsvis høj procent + et beløb pr transaktion og dermed vil min avance pr. produkt ikke være mere end 10-15 procent. Dette betyder at hvis jeg sælger ca 15-20 af mine produkter på 1 år er hjemmeside + domæne og webhotel betalt af. Dermed mener jeg at det er en seriøs forretning samt en billig mulighed for at lære erhvervet før man tager springet og satser 100%.
Jeg synes ikke du tager dit eget projekt alvorligt nok, hvis du ikke vil ofre nogle penge på sådan en betalingsløsning gennem PBS.
Nåå .. men nu er Paypal jo heller ikke så store
Iøvrigt kan du seriøst argumentere for hvorfor butikker med Paypal express hvor man ikke skal have en Paypal konto, skulle være ringere stillet?
Alle der handler i udlandet har med stor sandsynlighed handlet med butikker der bruger Paypal.
Iøvrigt kan jeg ikke forstå din betragtning, da Paypal er en glimrende mulighed, der er væsentligt billigere end PBS. Man kan så senere uden komplikationer da få PBS.
Paypal ligger på 6% i omkostninger hvilket i en testfase er billigt i forhold til PBS, gateway etc etc..