Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ville i bruge en service der kan gemme garantibeviser ?

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Bautik:

Nicolaj:

Går TV´et i stykker i garantiperioden, så oplyser kunden bare sit brugernummer og butikken henter selv garantibeviset.

Sådan en ordning ville jeg selv benytte.

Men vil butikken bruge det ? :P

Det er ikke sikkert, det kræver jo at udviklerne kan "sælge" idéen til butikkerne Smile Den anden løsning ville jeg som forbruger ikke benytte, da der er mere arbejde forbundet med det end at smide garantibeviset i et ringbind og så koster det endda penge.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 989
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 19:29
Hele iden i begge løsninger er netop at lade butikkerne sende data ind Og i dette tilfælde er jeg udvikleren, som overvejer at lave dette som en std funktion , hvis det var per for kunden . Er ser så interessant ?
Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 23:11

Grunden til jeg spørger her er selvfølgelig at vi overvejer at bygge integration ind til disse 2 tjænester. 

begge vil være fult automatiske.

og kvitteringer / garantibeviser vil automatisk blive gemt på ens konto.

med hensyn til e-kvittering så syntes jeg personligt at hele iden med at både ha selve vare detalien samt pdf ad kvitteringen er genialt. da det vil give nogle fantastiske markeds info. som firmaer ellers aldrig har adgang til

Alder på køber hvor køber hvilke alders grupper osv... men så er spørgsmålet hvem får lov at købe kik i disse info og hvad kommer det til at koste....(men alt dette kræver jo de kan få folk(altså bruerer) med på iden)

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 07:01

Bautik:

Nicolaj:

Går TV´et i stykker i garantiperioden, så oplyser kunden bare sit brugernummer og butikken henter selv garantibeviset.

Indtil nu er det nok et spørgsmål om at butikkerne skal skal betale for det. men hvis jeg ligger det med som en function i vores kasseløsning er skridtet nok lidt nermere(da jeg ikke har noget imod at tilføje funktioner uden at skulle fakturer dem videre, så længe det er noget alle får gavn af)
er det ikke sådan den slags skal fungerer ;)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15099
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 07:47

Bautik:

Nicolaj:

Nej for mange butikker tjener penge på alle de sager, som ik bliver til noget, fordi kunden har mistet kvitteringen...

Konceptet er smart nok set fra kundens side, men ik smart set fra forretningens. Så hænger de på mange flere reklamationssager pludselig...

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 07:58

Du har ret. men sådan tænker butikkerne ikke ;)

De ser det her som en måde at få givet kunderne en god service.
Hvis kunder får bedere et sted er der stører chance for at kunder kommer tilbage...

men jeg spurgte egentligt også ud fra et Forbruger syns punkt... :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15099
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 08:33

Jacob Ipsen:

Du har ret. men sådan tænker butikkerne ikke ;)

Ud fra alle de klager der er på nettet, så må der være mange butikker, som faktisk tænker såden...

Jacob Ipsen:

men jeg spurgte egentligt også ud fra et Forbruger syns punkt... :)

Som forbruger er det smart, hvis systemet er opsat enkelt og ligetil... Men det bliver et sejt træk, så længe der kun er få butikker koblet på. For så er ideen jo reelt lidt udvandet...

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 09:59

helt enig.
det handler om at få den kritiske masse.

jeg tror vi kommer til at tilbyde begge løsninger.
og så er det op til kunderne om de vil bruge det eller ej.
men som altid hører jeg lige et par stykker af mine kunder om det var noget for dem..

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:16

Hej Jacob

Ideen er god nok, så bare kom igang - men det bliver selvfølgelig hårdt arbejde.

Overvejede selv på et tidspunkt at lave en hjemmeisde udelukkende med brugsanvisninger, da jeg synes at det er noget papirspild at sende en 400 siders bog med på alverdens sprog og så skal man kun bruge de 10 af siderne på dansk. Måske det kunne kobles på - altså en PDF-brugsanvisning.

Michael

Fra Bredsten
Tilmeldt 3. Dec 09
Fra  FlexPOS Aps Skrevet kl. 13:28

HVORFOR har du ikke lavet den funtion
Den ville jeg bruge !!! er 100% træt af det papit spild der skal til hvær gang man skal købe et TV,DVD,Video kamera osv... bare jeg havde et sted hvor manualerne var til at finde !!

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)