Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sider til indkøbspris bla. 6L.dk, bilside.dk, dommedag.dk, godkarma.dk, gummiged.dk, indtjening.dk, riffel.dk

Side 7 ud af 15 (141 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Eriksen321:
Det har ikke noget med min fortolkning af gøre, det står der sort på hvidt.

Lad os tage den i en anden tråd hvis du mener det er relevant. Vilkår var 2.500 for alle i samlet køb. Der er ingen opfordring til budgivning, andet end hvis det er enkeltsalg.

Og hvis du er af den opfattelse, at love kun kan fortolkes for hvad der står sort på hvidt og der ikke tages hensyn til præcendens, ja så er der ingen grund til at bruge mere energi på den debat.

Køb ren argan olie her

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 13:37

Topicstarter: Du har tydeligvis nogle gode domæner, og som sådan synes jeg da du skal prøve at få mest mulig ud af det.

Hvad med at lade folk sammensætte deres egen domænepakke, som de så kan byde på? :-)

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 13:40

Per B. Lauridsen:

Nicolaj:

Hvem købte egentligt domænerne i den forrige tråd?

Mig...

Er der et specielt domæne du er int i..? Skriv PM så vi ikke risikere søgsmål fra lagersalg i tilfælde af han føler sig trådt på eller på anden måde krænket iht. købeloven, selskabsloven eller anden dansk og eller EU lovgivning.

Forbeholder mig retten til at disponere over de indkøbte domæner og takke nej til alle bud hvad enten de er først, sidst, størst eller mindst.

Stick out tongue

Dejligt at se der er mindst 1 der forstår at gøre tingene rigtigt!Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 13:41

Von Münchhausen:
Du er da simpelthen for dum hvis du tror sælger er forpligtet til at sælge til dig fordi du har budt først og sælger har modtaget dit bud, og endu dummere hvis du vil bruge 50.000 på en advokatsag der drejer sig om domæner 2500 som du uden tvivl vil tabe.

Godt nok Nemeth - held og lykke fremover-

Køb ren argan olie her

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 13:44

Lagersalg123 - JEN:

Thomas Clausen:
du er en kvajpande uden lige

Hvis du nu bare fortsætter med det du er god til, så fortsætter jeg med det jeg er god til.

Alt det andet har du ikke forstand på og så er der ingen grund til mere fnidder i tråden.

desværre har du ikke vist du er god til noget her på amino andet end at træde på andre, fem stjerner herfra for den evne :-)

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Tilmeldt 27. Jan 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 13:50
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Vi gør kun dette for at spare tid. Hvis det var pengene vi gik efter, så ville vi sælge dem enkeltvis.

Tilmeldt 5. Jan 10
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 13:52

Jeg vil ikke bruge mere tid på den diskussion, men når du snakker om præcedens, så kig lige på freelancer kategorien herinde. Der er det jo meget nærliggende at se hvordan hvordan det forholder sig med præcedens herinde på amino, og jeg har også den opfattelse af den er en gængs måde at gøre tingene på i resten af Danmark.

inkasso tilbydes inkasso

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:04

Per B. Lauridsen:

Nicolaj:

Hvem købte egentligt domænerne i den forrige tråd?

Mig...

Er der et specielt domæne du er int i..? Skriv PM så vi ikke risikere søgsmål fra lagersalg i tilfælde af han føler sig trådt på eller på anden måde krænket iht. købeloven, selskabsloven eller anden dansk og eller EU lovgivning.

Forbeholder mig retten til at disponere over de indkøbte domæner og takke nej til alle bud hvad enten de er først, sidst, størst eller mindst.

Stick out tongue

Ha ha. Du har reddet min dag. Så er den ligesom kommenteret. Fed humor -tak. Big SmileYes

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 14:10

knudw:

Bemærk!!! Som udgangspunkt koster siderne kun indkøbspris på 100 kr. pr. stk.,hvis alle siderne købes på en gang. Altså 2500 kr. Hvis enkelte skal købes så helt anden pris pr. stk.

barndommen.dk
bilside.dk
cardigan.dk
dommedag.dk
godkarma.dk
alti.dk
gummiged.dk
hjælpeorganisationer.dk
ibutik.dk
indtjening.dk
karoke.dk
klinikker.dk
konsulentvirksomhed.dk
kulturinfo.dk
kulturrejse.dk
kursinfo.dk
lysarmatur.dk
riffel.dk
skagerrak.dk
sportogmotion.dk
ud-af-huset.dk
vedhæng.dk
voksbehandling.dk

6L.dk

fladskærms-tv.dk

syntes det er lidt tamt at alle siderne er stort set ens!! begynder at tvivle lidt på værdien af disse sider når de er så ens?

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 14:22

Jeg finder 8 af dem gode, resten kan jeg ikke bruge og ville sælge videre til interesserede.

Køb ren argan olie her

Side 7 ud af 15 (141 indlæg)