Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud på website

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 337
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Vi har en hjemmeside der ikke er blevet opdateret i lange tider, og nu står vi i den situation at der også skal laves en engelsk version i en fart.

Pt har vi en hjemmelavet lappeløsning med en flashforside der henviser til diverse undersider på blogspot. Det spiller generelt ikke, og slet ikke når der skal sprog versionering ind over (min ambitiøse chef synes også det skal være mulighed for tysk på sigt)

Vi skal nok selv lave content og design og oversættelser, men hvis der er nogen der har et godt tilbud på et cms incl opbygning og indsættelse af content, samt evt en omgang SEO hører jeg meget gerne fra jer.

PS vi ligger i København, og vil gerne mødes in-person mindst en gang her på kontoret.

S

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 50
Fra  Scient Data Skrevet kl. 10:16

Prøv at lægge det som en opgave på Amino Freelancer

VBA, Office, ASP.NET og XSL fjernundervisningskurser - www.it-fjernundervisning.dk

Tilmeldt 19. May 08
Skrevet kl. 10:22

Thor Østergaard:

Prøv at lægge det som en opgave på Amino Freelancer

Øhhh, jeg skal da bruge et tilbud?

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 10:25

Det får du også på Amino Freelancer.

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Haslev
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 582
Fra  DirectHost Skrevet kl. 10:35

Skriv mig en mail på mail[snabela]prooi.dk - så kan vi lige snakke sammen omkring det Smile

Det jeg kan tilbyde er et Joomla CMS med Jeres design, opsat med mulighed for flere forskellige sprog, og med gode muligheder for SEO.

Tilmeldt 19. May 08
Skrevet kl. 10:38

Nice, det kunne være en mulighed.

Backend skal være rimelig simpel, da der er ikke it-stærke folk der også skal uploade, men det kan vel godt lade sig gøre?

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 10:41

En opgave på freelancer er en udemærket idé.

Du skal dog også være meget velkommen til at kontakte mig. Vi kan helt sikkert hjælpe jer med et godt cms som kan håndtere alle de sprog i orker at oversætte til, for en fornuftig pris. Da vi holder til i Lyngby, kan vi også sagtens arrangere et møde in-person i indre by. Det er normalt også hvad vi foretrækker, jomindre budgettet er meget skrabet. Det er derudover vores erfaring at et kort kursus i brug af cms-systemet er meget giveligt for de kommende brugere. Umiddelbart vil jeg foreslå at vi i første omgang giver et overslag over mail og/eller telefon. Der er en række forhold at tænke på, som har betydning for diverse valg samt selvfølgelig antallet af timer det tager at udvikle, og som vi med fordel kan forsøge at få talt igennem.

Du kan fange mig på:

email: mv@mediatown.dk

tel: +45 2819 2966

Det er lidt svært at give et realistisk tilbud med så få informationer, men du er som sagt meget velkommen til at ringe eller skrive for et tilbud, som selvfølgelig er helt uforpligtende.

Bedste hilsner

Michael Valentin

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 10:42

Hej S.

Kontakt mig på min mail schmidt_mikkel@hotmail.com..

Jeg kan hjælpe dig til en rigtig fornuftig pris, da jeg sidder i thailand og arbejder. Hvis det lyder interessant. så smid mig en mail, jeg arbejder for en dansk virksomhed med afdeling her nede.

Mikkel

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 12:52

Hej

Vi kan sætte det op som du ønsker. Vores designer sætter siderne op i joomla og bliver ved med at designe til du er tilfreds. At vi så også er et af landets mest effektive SEO firmaer er jo bare yderligere en fordel. Vi har kontor både i øst og syd.

Prisen er absolut konkurrencedygtig!

Må jeg have lov til at kontakte dig med henblik på et tilbud og evt, vise dig en lang referenceliste?

Mvh

Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 12:54

Hej

Vi kan sætte det op som du ønsker. Vores designer sætter siderne op i joomla og bliver ved med at designe til du er tilfreds. At vi så også er et af landets mest effektive SEO firmaer er jo bare yderligere en fordel. Vi har kontor både i øst og syd.

Prisen er absolut konkurrencedygtig!

Må jeg have lov til at kontakte dig med henblik på et tilbud og evt, vise dig en lang referenceliste?

Mvh

Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)