Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tysk domæne .de - hvordan??????

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

er lige lidt i tvivl.

Skal registrere en tysk domæne for en kunde, hvordan er reglerne for det? Bopæl i Tyskland eller muligt anyway?

Det er dog et stor virksomhed som har en del sælgere i Tyskland.

Mvh Dino

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 10:25

Jeg bestilte et for noget tid siden gennem joker.com, og det fungerer meget fint.

// Jesper Skov

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 10:27

Kunne du godt reg. et .de domæne med bopæl i Danmark ? Jeg har netop forsøgt, men fik besked retur om, at man skulle have bepæl i Tyskland

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 10:37

Kan man så selv vælge hvilken webhotel de skal ligge på??

Altså kan de godt ligge på en dansk webhotel?

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 10:39

Dino:
Altså kan de godt ligge på en dansk webhotel?

Ja vores ligger alle på danske servere....

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 10:42

Henrik Krogh:

Bruger http://www.eurodns.com/ til mine tyske domæner. Eurodns står som registrant for disse domæner....

Lyder smart, men er det ikke lidt 'farligt' at andre end én selv, er registrant for ens domæne? Man har vel egentlig ikke krav på det så....

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 10:53

Business:
Lyder smart, men er det ikke lidt 'farligt' at andre end én selv, er registrant for ens domæne? Man har vel egentlig ikke krav på det så....

Du har ikke anden sikkerhed end den som du aftaler med ham der står som trustet.... Det er ulempen ved de restriktioner der er på nogle lande, hvor de kræver lokal adresse.... Indtil videre har det ikke givet os problemer - og været væsentligt billigere end at etabler tysk virksomhed....

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 11:38

Ja, det kunne jeg forestille mig...altså at det er billigere. Jeg ville nok få ondt i maven over det, men så må man jo betale, hvis det bliver aktuelt....

Tak for info btw ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 12:04
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person
Kravet for .de domæner er blot at der skal være en administrativ kontakt med tysk adresse af juridiske årsager, registranten kan derfor sagtens være en dansk person eller virksomhed. Da kravet er så simpelt stiller domæneregistratoren typisk en administrativ kontakt til rådighed gratis eller mod et mindre gebyr, så ved de fleste der tilbyder registrering af .de domæner vil du sagtens kunne registrere det. Eftersom registranten fortsat er dig/din virksomhed og du derfor ejer domænet er der ikke så store bekymringer ved denne model, i forhold til de domæneendelser hvor det påkræves at ejeren er fra det pågældende land (som f.eks. .no).
Side 1 ud af 2 (15 indlæg)