Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tysk domæne .de - hvordan??????

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det det man kan via fx. eurodns?

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 13:52
Business:

Jeg kender ikke eurodns produkter, men det kunne jeg forestille mig. Der er i hvert fald intet argument for at de skal eje domænet, jo mindre det er fordi man som registrant ønsker at forblive anonym overfor omverdenen.
Fra Viby J
Tilmeldt 7. Aug 09
Indlæg ialt: 578
Skrevet kl. 13:55

Tak for de gode svar.

Er der nogen der så ved hvordan man få domænet over på det ønskede webhotel osv?? Hvordan foregår dette??

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 14:05
Dino:

Er der nogen der så ved hvordan man få domænet over på det ønskede webhotel osv?? Hvordan foregår dette??

Du kan enten få det oprettet på webhoteludbyderens DNS servere og få peget det på disse DNS servere der hvor du køber domænet, eller også kan du have DNS der hvor du køber domænet og pege det på webhoteludbyderens IP adresser. Nogle webhoteludbydere vil kræve at du gør brug af deres DNS servere, og det vil formodentlig også være det mest hensigtsmæssige. Det nærmere om hvordan det teknisk skal gribes an afhænger af hvilken udbyder du anvender, så det bedste vil være at vende det med dem først.
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 21:39

Sune Christesen:
Business:

Jeg kender ikke eurodns produkter, men det kunne jeg forestille mig. Der er i hvert fald intet argument for at de skal eje domænet, jo mindre det er fordi man som registrant ønsker at forblive anonym overfor omverdenen.

Tak for info ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)