Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så skal posten måske til at sætte farten ned - Tak for det minister!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Det virker totalt ugennemtænkt... Men det er vigtigt, at notere at der "KUN" er tale om breve, og ik pakker...

Hvordan kan man som modtræk til et problem foreslå en endnu ringere service? Det er vel lige præcist stik modsatte vej man skal gå, hvis man agter at stoppe kurven for alvor...

Nu må du ikke glemme, at på landet kører breve og pakker med samme postbil.

Derfor vil det også gælde pakker, for så er der ellers ikke en pointe i at spare, når personale alligevel skal ud med bilerne.

mvh  Geeked

Fra Frederiksberjg
Tilmeldt 27. Jul 09
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 16:12

Jeg kan næste gætte mig til at Billigpakkepost.dk er rimeligt tilfredse med denne udmelding :o).... Så får de nok en del kunder i løbet af ganske kort tid!

www.broncosystems.dk     -     GPS sporings løsninger til erhvervslivet.

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 11:52

Christian Risom:

Jeg kan næste gætte mig til at Billigpakkepost.dk er rimeligt tilfredse med denne udmelding :o).... Så får de nok en del kunder i løbet af ganske kort tid!

Alle alternative aktører vil klappe i deres små hænder over Post Danmarks stadige serviceforringelser og  stigende porto.

Post Danmark tilhængerne kommer nok til at hænge med mulen fremover, for det er svært at støtte Post Danmark, som kun tænker i store profitter.

Hvad der mon sker når posten liberaliseres om 1 år!

mvh  Geeked 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:36

LANTHER:

Hvad der mon sker når posten liberaliseres om 1 år!

Tror der ligger en skjult dagsorden fra PDs side. Ved at tjene så meget som muligt i de sidste par år, så har de en fyldt pengekasse til at kanøfle konkurrenterne fra den dag, hvor der gælder ens vilkår...

Dertil kommer, at de har fået sorteret alt ikke profitabelt fra, og dermed har en klar indtjeningsfordel...

Hvis ovenstående ik er tilfældet, så er det blot hovedrystende det de foretager sig pt... 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)