Hejsa, er ny bruger her på amino. Vil høre om, der er nogen med erfaring med salg af kommission. Hvilken fortjeneste skal man forvente, når man sælger ting, der er i kommission - det samme som, hvis man havde varen i sin butik? Hvordan gør man i henhold til betaling af moms, så der ikke skal betales moms 2 gange? Skal der oprettes en "speciel' konto? På forhånd tak for svar - der er godt nok mange spørgsmål, der driller, når man gerne vil starte som selvstændig |
Godaften,
Jeg vil meget gerne give dig en kommentar vedr. dine spørgsmål, men behøver lidt forklaring til din debat.
Hvad mener du helt præcis mht. "salg af kommission"? Har du vare på lager, som du skal sælge for en virksomhed, og herefter modtager du kommission / provision?
Endvidere ville det være hjælpsomt at vide lidt mere omkring dine produkter, idet der kan være stor forskel på fortjenesten indenfor forskellige varegrupper / kunde segmenter etc.
Mht. spørgsmålet vedr. moms, vender jeg sikkert retur til dig med flere spørgsmål, når jeg har fået lidt mere information fra dig.
Fortsat god aften, MVH, Jesper