|
Hej alle Aminoer
Det eneste tveksperten mangler er et betalingsmodul så din webshop kan modtage dankort/visa betalinger. Dette betalingsmodul koster ca. 1000 kr. i oprettelse og har et gebyr på 300-500 kr. om måneden.
Siden sælges med tilhørende dropshipping leverandør med over 200 forskellige TV. Den sælges billigt så alle er velkomne til at skrive Ønsker du ikke at sælge TV kan vi også tilbyde andre webshops. Webshops som er af mindst lige så god kvalitet og designmæssig udseende som www.billigespresso.dk og www.joomlaservice.dk/tveksperten. Vi tilbyder en fuldt funktionel Magento webshop, hvor vi står til rådighed med SEO og social media viden. Derudover er vi dygtige til at designe bannere, logoer og andre former for billeder. Eftersom at vi har et begrænset antal referencer tilbyder vi disse webshops til lave priser.
|
TV webshop sælges billigt
Ejer af Winkwink & Magentoxperten.
Den fejler også |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
|
Hej Kristoffer, Hvad indeholder denne aftale "professionel dropshipping leverandør med over 25.000 forskellige varer i sit sortiment." er det både hardware, software osv. eller? |
|
Hej Kristoffer, jeg har også sendt dig en mail. men min egen mail virker til at være nede her i dag så du må også gerne skrive til mig på pb hvis du kan.
Mark |
|
...Og "Philips" er med et "l". :-) |
Hej med dig :-)
|
Det gode med stavefejl er, at de kan rettes :-) Jeg skal snart i gang med at sælge en bog, som jeg selv udgiver. Måske vil der med tiden komme flere bøger og andet godt til. Men jeg er interesseret i at få lavet en simpel side, hvor man kan købe bogen og betale med dankort. Vil du kunne lave det? mvh Tommy |
Hej med dig :-)
Bliv gratis medlem