Kære Aminoer Jeg er ved at være færdig med min bog, som har fået den endelige titel "Ildsjælenes bog". Da jeg har droppet forlaget og besluttet mig for at udgive den selv, går jeg i mange overvejelser om, hvordan jeg teknisk set skal sælge den. Den kommer ikke som e-bog - det egner den sig ganske enkelt ikke til. Der vil være flere salgskanaler, og flere af dem har jeg tjek på. Men jeg skal også sælge bogen online. Jeg bruger Mono til min egen hjemmeside, og de har ikke webshop-løsninger. Derfor overvejer jeg at få lavet en ny side (hvor jeg har et superdomæne), som kun handler om bogen. Det skulle gerne være muligt at betale med dankort, men jeg kan ikke overskue, hvad udgiften til det vil være. Jeg vil egentligt bare gerne betale mig fra det (og opretter sikkert en opgave i Amino freelancer), men jeg vil gerne have et indtryk af, hvad det vil koste. Altså med en helt simpelt hjemmeside, hvor der kan betales med dankort. Jeg kan selv stå for at pakke bøgerne og sende dem afsted. Alternativet vil sikkert være, at jeg bare laver en løsning med bankoverførsel / girokort, hvilket selvfølgelig vil få en del til at falde fra. Jeg er ret sikker på, at der er mindst én af jer, der har viden nok til at kunne sige, at det kræver bare en wordpress-side med en simpel dankortløsning og det hele vil koste ca. xx kr. (Jeg har ikke selv et hak forstand på det). Glæder mig til kompetente svar :-) |
Kom lige i tanke om, at jeg hellere må sige, at det ikke behøver at være en wordpress-side. Jeg er sådan set ligeglad - bare det fungerer :-)